掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

破相停工等嫁 男友的士邦認定姚子羚 __,姚子羚,

姚子羚入行十四年,直到舊年先憑《張保仔》連奪兩個「最佳女配角」,但佢未有乘勝追擊,反而以身體不適為由連推兩部劇,隨即令外界質疑佢停工係因為「有餡」準備結婚,不過佢回應《壹》仔話:「絕對無啲咁嘅事,暫時想工作,結婚就你諗喇。」推咗個波俾男友劉子邦,所以男友都話:「唔會咁快嘅,以我性格結婚會講出嚟,好事嚟架結婚,點會唔講。」姚子羚停工唔係因為有餡結婚,實情係佢被愛犬「通仔」咬傷面,爪痕、咬窿加加埋埋有 ...




姚子羚入行十四年,直到舊年先憑《張保仔》連奪兩個「最佳女配角」,但佢未有乘勝追擊,反而以身體不適為由連推兩部劇,隨即令外界質疑佢停工係因為「有餡」準備結婚,不過佢回應《壹》仔話:「絕對無啲咁嘅事,暫時想工作,結婚就你諗喇。」推咗個波俾男友劉子邦,所以男友都話:「唔會咁快嘅,以我性格結婚會講出嚟,好事嚟架結婚,點會唔講。」

姚子羚停工唔係因為有餡結婚,實情係佢被愛犬「通仔」咬傷面,爪痕、咬窿加加埋埋有成六、七處,差啲毀容嘅佢嗱嗱聲入院縫針,所以被逼推劇停工,依家就喺男友的士邦屋企養傷。被問到幾時可以開工?姚子羚話:「暫時未住,仲要少少時間,依家康復進展非常好,希望可以快啲開到工。」咁男友心唔心痛呀?「應該嘅,我係咪都對佢好。」男友回應。之後被問到終於認定係男友,唔係義工朋友喇?點知的士邦搶住回應:「係我認定佢。」至於幾時結婚,姚子羚就話:「好返先啦,想快啲養好傷快啲做嘢。」姚子羚答得咁官腔,問吓佢男友先。「等我哋拍多一陣拖先啦,如果真係結婚會同你哋講嘅,人生咁開心嘅事。」男友回應。

鍾意就快D Share啦!