網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月31日 星期四

《尋找亞視》:林建明感激成就光輝歲月 __,林建明,亞視,

林建明在麗的及亞視,曾留下唔少難忘回憶。next1/1pre《尋找消失的亞視》第二個走訪嘅地方,係亞視廣播道舊址。next1/1pre依家,呢個地方已經變成低密度豪宅。next1/1pre而喺呢個地方為《尋找》錄影嘅,就係亞視代表人物林建明。next1/1pre林建明1973年因為參加麗的舉行嘅《沙灘小姐》奪冠,而踏入咗佢一直恨入嘅娛樂圈。next1/1pre當年嘅林建明,唔單止省鏡,仲好弗。(資 ...


林建明在麗的及亞視,曾留下唔少難忘回憶。

next 1/1 pre

《尋找消失的亞視》第二個走訪嘅地方,係亞視廣播道舊址。

next 1/1 pre

依家,呢個地方已經變成低密度豪宅。

next 1/1 pre

而喺呢個地方為《尋找》錄影嘅,就係亞視代表人物林建明。

next 1/1 pre

林建明1973年因為參加麗的舉行嘅《沙灘小姐》奪冠,而踏入咗佢一直恨入嘅娛樂圈。

next 1/1 pre

當年嘅林建明,唔單止省鏡,仲好弗。(資料圖片)

next 1/1 pre

亞視帶畀林建明好多第一次,包括佢人生第一次嘅戀愛。

next 1/1 pre

當年林建明同著名編劇及監製麥當雄拍拖,林建明笑言,即使依家諗番起都好Sweet。(資料圖片)

next 1/1 pre

林建明當年曾經跳槽無綫。

next 1/1 pre

但因為想正正經經做番主持,所以佢回歸亞視,而且人工仲有十倍嘅升幅。

next 1/1 pre

在亞視留下唔少足迹嘅林建明,每當講到亞視最終落得如此收場,都會激動落淚。

next 1/1 pre

對於亞視搞到一塌糊塗,林建明直言好難過,亦好憤怒。

next 1/1 pre

林建明希望亞視可以置諸死地而後生,始終,佢對呢個電視台,有一份獨特及深厚嘅感情。

next 1/1 pre

林建明當年因為被布景板扑到個頭,搞到腦震蕩及影響記憶,亦係因為咁,林建明告別咗佢嘅娛樂生涯。

next 1/1 pre

《今日睇真D》,可以話係亞視,同埋林建明嘅代表作。

next 1/1 pre

林建明話解剖外星人嘅環節,直到今時今日,都為市民熱議。

next 1/1 pre

喺廣播道嘅年代,亞視炮製過唔少省招牌節目,當中包括《百萬富翁》,而且仲連周星馳都上過去玩。

next 1/1 pre

而劇集嘅代表作品,就有《再見艷陽天》。

next 1/1 pre

以及《我來自潮州》等。

next 1/1 pre

呢張證件,真係好珍貴。

next 1/1 pre

亞視喺廣播道嘅舊貌。

next 1/1 pre

亞視搬入大埔工業邨前,總台坐落於廣播道81號。服務亞視廿八年的劉錫賢,就是亞視廣播道年代加盟,雖然昔日五層高的電視大廈現在已變成低密度豪宅,但重回舊地,依然記得當時的美好歲月。

廣播道「見證」光輝歲月

劉錫賢還清楚記得加盟亞視前,即1987年,亞視曾經歷四級大火一度停播,幸得無綫借出器材及廠房增援度過困境。該年代的亞視,製作的劇集包括《武則天》、《秦始皇》、《我來自潮州》、《再見艷陽天》等,而《今日睇真D》及《百萬富翁》更是亞視威水之作。劉錫賢和筱靖重返廣播道亞視舊址時,便和《今日睇真D》元老級主持林建明暢談舊日足迹。

林建明美麗樂章之始

無論是麗的或亞視,同樣為林建明寫下人生美麗樂章。1973年林建明參加麗的舉行的《沙灘小姐》並奪冠,成為加入娛樂圈的踏腳石。林建明說:「我一直想做娛樂圈,以前想做Model等等都冇人接納,我係參加沙灘小姐得到冠軍而踏入呢個圈,好幸運好榮幸畀我呢個機會,冇佢冇我。」麗的給了林建明不少第一次,包括戀愛,她說:「我入行第一段戀情都係喺呢度誕生,諗番起都好sweet!」而她所指的戀情,就是著名編劇及監製麥當雄。

十倍人工回歸亞視

林建明先後在麗的、無綫及亞視三個電視台效力,由無綫跳槽到亞視,就是想尋個演藝上的突破。她說:「喺無綫成日做綜藝節目同趣劇,好想做主持人,但係冇呢個機會。後來周梁淑怡(當時亞視高層)邀請我,我要求可唔可以正正經經做番個主持,好開心畀呢個機會我,而酬勞仲係我以前嘅十倍以上!」

解剖外星人「紅」足咁多年

林建明在亞視曾主持不少節目,主持多年的《今日睇真D》更是其得意之作,最經典是「解剖外星人」,至今仍然為人津津樂道。林建明笑說:「真係好震撼,一路播唔知播咗幾多日,啲觀眾一路睇一路鬧,好大迴響爭議!到廿幾年後,依家有師奶見到我都問:『個外星人係咪真?』可想而知係幾咁成功!」

一場意外被逼退出

一場意外,林建明的演藝生涯也在亞視劃上句號。當年林建明錄影後,被布景板壓傷,至今仍歷歷在目,她說:「當日錄影後行去化妝間,喺走廊時好大風,當時仲諗住好彩拍完,唔使吹亂頭髮時,都未諗完呢句,嘭一聲,成塊板跌落嚟,痛到入心扑穿頭。因為呢個腦震蕩,令我好多嘢都唔記得,依家連縫咗幾多針都唔記得,因為咁令我離開娛樂圈。真係好感慨,開始時喺呢度,令我離開又喺呢度。」

望置諸死地後生

百般滋味在心頭,回想當日點滴,加上有見亞視如此收場,林建明愈說愈激動,期間更不禁哽咽,同時她說:「今日咁樣真係令人難過,點解政府唔喺有事時快啲處理?點解會搞到一塌糊塗?我真係好憤怒!依家去到咁真係冇法,我希望置諸死地而後生,舊嘅去咗,新嘅快啲嚟!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!