網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月31日 星期四

蠱惑鄧健泓烏龍求婚石詠莉爆喊應承 __,石詠莉,鄧健泓,

戴上鑽戒的石詠莉前晚在頒獎禮上奪兩獎,兼接受鄧健泓的求婚。
蠱惑鄧健泓烏龍求婚石詠莉爆喊應承現年41歲的藝人鄧健泓(Patrick)與29歲石詠莉(Sukie)拍拖逾三年,一直恩愛,前晚Patrick趁女友在頒獎禮奪兩獎,即開驚喜Party並跪地送花送鑽戒求婚,感動狂喊的Sukie點頭首肯做「鄧太」,可說是三喜臨門,不過Suki不忘笑Patrick求婚時雞手鴨腳亂晒龍!戴上鑽戒的石詠莉前晚在頒獎禮上奪兩獎,兼接受鄧健泓的求婚。鄧健泓(Patrick)入行十 ...


蠱惑鄧健泓烏龍求婚石詠莉爆喊應承

現年41歲的藝人鄧健泓(Patrick)與29歲石詠莉(Sukie)拍拖逾三年,一直恩愛,前晚Patrick趁女友在頒獎禮奪兩獎,即開驚喜Party並跪地送花送鑽戒求婚,感動狂喊的Sukie點頭首肯做「鄧太」,可說是三喜臨門,不過Suki不忘笑Patrick求婚時雞手鴨腳亂晒龍!

鄧健泓(Patrick)入行十多年,情史比演藝成績更多姿多采,曾與原子鏸、李施嬅及龔嘉欣拍拖,2012年與前Freeze成員兼歌手石詠莉(Sukie)撻着,一直感情穩定,並共同製作Hi-Fi碟,前晚Patrick趁女友攞獎跪地求婚!

前晚Sukie於「IFPI香港唱片銷量大獎2015頒獎典禮」上雙喜臨門,憑首張Hi-Fi碟《聽聽Sukie's》勇奪十大銷量廣東唱片及躋身十大銷量本地歌手,Patrick特別在尖沙咀某酒店舉行驚喜派對,邀請逾半百親友出席,包括雙方家人及Sukie老闆蕭定一等。Sukie踏入宴會廳驚見親友拍掌歡迎已狂喊,這時台上的Patrick說:「呢兩個獎對我哋好大意義,我哋目標係IFPI,結果我哋做到,我哋做每一樣嘢都有目標,人生係、愛情都係,所以今日我想做一樣嘢,佢成日話我未求婚,我想喺正確時間求婚!我想講,多謝你,我唔富有,我會將我最好嘅同你分享,以後都係,永遠都係。」

跪地<br>鄧健泓單膝跪地,向石詠莉求婚,令她感動狂喊。
  • 跪地

    鄧健泓單膝跪地,向石詠莉求婚,令她感動狂喊。
勁喊
  • 勁喊
咀嘴
  • 咀嘴

出動99朵玫瑰

此時Patrick手拎99朵粉紅玫瑰,拿出鑽戒跪地向Sukie求婚,期間他緊張得不停傻笑,並發表愛的宣言:「呢三年我哋經歷好多,經歷佢最唔開心時間,亦試過一齊做啲嘢有成績,希望將來我哋一路喺呢條船度繼續向前行,你願意嫁畀我嗎?」全程爆喊的Sukie點頭肯嫁,Patrick為她戴上鑽戒,兩人在嘉賓起哄下親吻,溫馨感人。

戴戒
  • 戴戒
石詠莉大讚男友細心,但求婚時雞手鴨腳。
  • 石詠莉大讚男友細心,但求婚時雞手鴨腳。

事後Patrick受訪時表示花了近一個月時間籌備派對,但求婚時腦海一片空白,問到求婚鑽戒有多少卡?他說:「價錢唔緊要,最重要誠意,我就算畀隻草戒指或者汽水樽蓋佢,我諗佢都會應承,因為佢已經知道個情意。」何時註冊結婚同擺酒?他表示今年是盲年,亦想等女友今年完成第二隻Hi-Fi碟後才計劃婚事。

「好多回憶出咗嚟」

至於Sukie受訪時聲音沙啞,她笑言因派對上哭得太多所致:「事前真係唔知,只係覺得有啲奇怪,身邊朋友有啲唔尋常,Patrick又有啲電話蠱蠱惑惑,仲以為佢做嘢辛苦又唔想我擔心,原來搞緊呢樣嘢,佢願意為我付出,係冧爆嘅!尋晚拎咗兩個對我人生好有意義嘅獎,之後發生嘅事仲咁驚喜,突然間好多回憶出咗嚟!」

Sukie讚Patrick細心,連現場布景板也選她最愛的紫色,但她笑指未婚夫烏龍亂晒龍:「佢雞手鴨腳,唔知應該畀花先定畀戒指先,旁邊好多人畀意見,好搞笑,但對我嚟講佢做足晒所有嘢,我好滿意,同埋要讚佢演技好!(求婚戒指幾多卡?)唔識分,對我嚟講係個心意,我唔需要大粒,依家幾時擺酒都未定,要雙方家長再出嚟食飯,到時再同大家分享。」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!