網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月3日 星期四

陳瀅真空上陣 唔使問准猷亨 __,陳瀅,猷亨,

陳瀅送禮畀猷君,但係就冇預男友喎!next1/1pre陳瀅今日真空上陣。next1/1pre但條裙包到上頸,唔算性感。next1/1pre唔怪得唔使問准男友啦!next1/1pre連猷君鍾意BATMAN都知,就知陳瀅已經入晒屋啦。next1/1pre咁幾時好事近呢?next1/1pre陳瀅早前獲四太讚靚女已經係踏入咗豪門半步啦。next1/1pre陳瀅將個咕𠱸給男友細佬何猷君next1/1pre羅 ...


陳瀅送禮畀猷君,但係就冇預男友喎!next1/1pre陳瀅今日真空上陣。next1/1pre但條裙包到上頸,唔算性感。next1/1pre唔怪得唔使問准男友next1/1pre連猷君鍾意BATMAN都知,就知陳瀅已經入晒屋啦。next1/1pre咁幾時好事近呢?next1/1pre陳瀅早前獲四太讚靚女已經係踏入咗豪門半步啦。next1/1pre陳瀅將個咕𠱸給男友細佬何猷君next1/1pre羅 ...


陳瀅送禮畀猷君,但係就冇預男友喎!

next 1/1 pre

陳瀅今日真空上陣。

next 1/1 pre

但條裙包到上頸,唔算性感。

next 1/1 pre

唔怪得唔使問准男友

next 1/1 pre

連猷君鍾意BATMAN都知,就知陳瀅已經入晒屋啦。

next 1/1 pre

咁幾時好事近呢?

next 1/1 pre

陳瀅早前獲四太讚靚女已經係踏入咗豪門半步啦。

next 1/1 pre

陳瀅將個咕𠱸給男友細佬何猷君

next 1/1 pre

羅仲謙幫陳瀅解圍,又幾有風度。

next 1/1 pre

似乎做足晒防走光措施。

next 1/1 pre

陳瀅穿上貼身喱士連身裙出席又一城的蝙蝠俠揭幕禮,活動上她選擇了攬枕,因為鍾意攬住的感覺。另外,司儀叫她選擇禮物送給另一半,她就沒有揀給男友何猷亨,反而揀了蝙蝠俠車的咕𠱸給男友細佬何猷君,她說:「佢細佬鍾意Batman,佢話想要架真嘅車,好有型,但就要考到車牌先。」陳瀅果然愛屋及烏。

受訪時她透露是真空上陣,問到有否給男友何猷亨過目?她說:「冇呀,工作分得好開。」她表示選擇了禮物給猷君,男朋友就無份,亦知道猷君病了,只like了他社交網站的相片。問到何時好事近?她表示不回應,而同場的羅仲謙就幫陳瀅解圍說:「承你貴言、好好用用。」而陳瀅就表示喜歡不回應。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!