掃呢頁CODE去手機

2016年3月1日 星期二

大部分投資餐廳執笠 范振鋒唔氣餒再開 __,范振鋒,

范振鋒(右上圖右)與太太李思欣(右上圖左)出席食肆開幕。next1/1pre范振鋒自嘲雖然有分投資的餐廳大部入已執笠,但他仍不氣餒繼續開。next1/1pre李思欣就力撐話,之前有啲食肆做到執笠只係唔好彩啫。next1/1pre吳國敬(左起)、麥長青、李思欣、范振鋒next1/1pre齊齊切燒豬。next1/1pre點睛。next1/1pre剪綵。next1/1pre點少影大合照。next1/1p ...


范振鋒(右上圖右)與太太李思欣(右上圖左)出席食肆開幕。

next 1/1 pre

范振鋒自嘲雖然有分投資的餐廳大部入已執笠,但他仍不氣餒繼續開。

next 1/1 pre

李思欣就力撐話,之前有啲食肆做到執笠只係唔好彩啫。

next 1/1 pre

吳國敬(左起)、麥長青、李思欣、范振鋒

next 1/1 pre

齊齊切燒豬。

next 1/1 pre

點睛。

next 1/1 pre

剪綵。

next 1/1 pre

點少影大合照。

next 1/1 pre

藝人范振鋒與太太李思欣出席食肆開幕,已先後投資不少食肆的阿范,自嘲雖然有分投資的餐廳大部入已執笠,但他仍不氣餒繼續開。問會否棄影從商?他笑謂:「唔係,稍後都會專注番娛樂事業,我有唱歌同電台主持,做生意就長遠啲,我都希望他日可以將生意轉成娛樂,開間『范氏娛樂製作公司』。」對於亞視有機會日內執笠,阿范表示也有關注事情進展:「尋日都特登轉台去睇,撐吓嘛!」

諗計吸客

而李思欣就笑指身邊友人對其夫婦二人再次投資感奇怪,她謂:「之前係唔好彩,做食肆做到有啲執笠,但都仲有啲生意仲喺度嘅,好似鑽石、保齡球場、日本餐廳咁,所以平日都會諗吓點樣可以吸引啲客。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!