掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

李佳芯西貢會情郎 食快餐冧笑耍花槍 __,李佳芯,

睇《潮流教主》,會經常聽到「等價交易」這句對白,但套在劇中飾演Vincy的李佳芯身上,卻另一回事。由《名門暗戰》做情婦Ivy開始,李佳芯的「姣小三」形象深入民心,但現實中,愛情和金錢物質並未有掛鈎;拍拖一年的男友陳炳銓(Danny),只是nowTV一個奀星主持。上週四(三月十七日),拍攝中的新劇《與諜同謀》早班外景,李佳芯原本要拍到下午六點才收工,但因為天氣關係,提早到兩點便收隊!難得早收,夜晚仲 ...




睇《潮流教主》, 會經常聽到「等價交易」這句對白,但套在劇中飾演Vincy的李佳芯身上,卻另一回事。由《名門暗戰》做情婦Ivy開始, 李佳芯的「姣小三」形象深入民心,但現實中,愛情和金錢物質並未有掛鈎;拍拖一年的男友陳炳銓(Danny),只是nowTV一個奀星主持。上週四( 三月十七日),拍攝中的新劇《與諜同謀》早班外景,李佳芯原本要拍到下午六點才收工,但因為天氣關係,提早到兩點便收隊!難得早收,夜晚仲要開廠景的李佳芯冇返屋企,第一時間撲去男友位於西貢蠔涌的村屋瘟仔。

二人世界三粒鐘,黃昏六點,戴漁夫帽的李佳芯孖住男友離開。見女友一手繑住自己,一手撐住遮,Danny主動為她拎住粉紅色手袋,十分體貼!二人揸車出西貢墟食茶餐廳醫肚,邊食邊傾,期間李佳芯又拎起手機狂影,食完男友埋單,李佳芯就拎定遮等。

上位花旦拍拖唔避忌。飯後二人雨中打傘漫步,只見沿途Danny不停嘴,十分健談,而繑住他的李佳芯則全程笑盈盈。之後Danny揸車送女友,返將軍澳電視城開工。早收幾粒鐘都要見,拍拖一年,依然處於熱戀期。

一二年從有線過檔無綫的李佳芯,初期被安排做節目為主,主持《學是學非》上位後,被宅男封做女神;一四年,孖住蔡思貝做過旅遊節目《山系女行Yama Girl》,因

而與熱愛行山的nowTV節目,《山步行》主持Danny陳炳銓撻着。知情人士話︰「其實Ali(李佳芯)一早已經識Danny,但唔太熟,後來因為要拍行山節目,佢搵Danny攞意見,又約埋一齊行山,就係咁開始。」

「Ali個人好簡單,揀男朋友更加唔會考慮對方家底,最緊要夠上進。好似Danny咁, 除咗幕前演出,亦有做舞台編劇同導演,又喺曾志偉帶頭搞嘅幼兒教育中心part time教書,佢同Ali都係鍾意行山同演戲,真係好啱key !」


鍾意就快D Share啦!