掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

鄧麗欣否認結婚沖喜 __,鄧麗欣,

鄧麗欣表示因要留力出戰排球比賽,所以未有參加慈善跑山。
鄧麗欣否認結婚沖喜歌手鄧麗欣(Stephy)、楊淇及杜德智,昨日現身薄扶林為慈善跑山比賽任起步禮嘉賓。Stephy和楊淇均表示今年因有其他事未能參賽,Stephy表示:「呢排會有排球比賽,根據以往經驗,跑完之後對腳一定會痠痛一星期,所以要留力冇參加。」鄧麗欣表示因要留力出戰排球比賽,所以未有參加慈善跑山。談到日前有傳男友方力申(小方)父親患病,Stephy和小方打算結婚沖喜,Stephy否認傳聞, ...


鄧麗欣否認結婚沖喜

歌手鄧麗欣(Stephy)、楊淇及杜德智,昨日現身薄扶林為慈善跑山比賽任起步禮嘉賓。Stephy和楊淇均表示今年因有其他事未能參賽,Stephy表示:「呢排會有排球比賽,根據以往經驗,跑完之後對腳一定會痠痛一星期,所以要留力冇參加。」

談到日前有傳男友方力申(小方)父親患病,Stephy和小方打算結婚沖喜, Stephy否認傳聞,又指希望報道不會影響到家人:「唔會,呢啲傳聞都講過不下數十次,唔想再回應太多感情嘢,佢Daddy手術後係瘦咗啲,因為食得清淡咗。(買啲補品?)我唔識補品呢啲,但我諗病人反而係要食得清淡啲。」而同場的楊淇則表示最近正準備舞台劇,亦有為舞台劇苦練鋼管舞。

鄧麗欣(左起)、杜德智與楊淇帶領參賽者做熱身。
  • 鄧麗欣(左起)、杜德智與楊淇帶領參賽者做熱身。

鍾意就快D Share啦!