掃呢頁CODE去手機

2016年3月12日 星期六

台女主播酒店恐怖經歷 遇著熄唔到嘅燈 __,

鬼神之說,有人會話信則有,不信則無。咁究竟有定冇呢?《壹》仔都答唔到,總之係有啲嘢,硬係解釋唔到,台灣節目女主播穆熙妍日前喺個人facebook,po片講述自身一個恐怖經歷;話說入住酒店,到晚上佢想熄燈瞓覺,但盞燈熄極都熄唔到……「我問櫃台人員燈關不掉怎麼辦,他們說可以拔插頭,我說根本沒插上去……然後他們也愣住了,現在派人上來看。」到酒店嘅工程人員上嚟檢查,認為係「跳掣」,於是打開牆壁一個面板,強 ...


鬼神之說,有人會話信則有,不信則無。咁究竟有定冇呢?《壹》仔都答唔到,總之係有啲嘢,硬係解釋唔到,

台灣節目女主播穆熙妍日前喺個人facebook,po片講述自身一個恐怖經歷;話說入住酒店,到晚上佢想熄燈瞓覺,但盞燈熄極都熄唔到……「我問櫃台人員燈關不掉怎麼辦,他們說可以拔插頭,我說根本沒插上去……然後他們也愣住了,現在派人上來看。」

到酒店嘅工程人員上嚟檢查,認為係「跳掣」,於是打開牆壁一個面板,強制將所有電源都熄咗,包括嗰盞熄唔到嘅燈,都熄埋。不過穆熙妍始終諗極都唔明,「我想起來,可是剛剛插頭沒插,跳什麼電?總而言之,現在終於一片漆黑了,萬一它再亮起來,我會再來分享的。大家晚安!」

大家又知唔知點解呢?真係信不信由你喇。

鍾意就快D Share啦!