網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月19日 星期六

方力申憔悴講分手兩度落淚 __,方力申,

方力申昨日公開現身,提及分手一事,他邊說邊忍不住落淚。
方力申憔悴講分手兩度落淚方力申(小方)及鄧麗欣(Stephy)這對金童玉女前日驚爆分手,令全城震驚!昨日小方自分手事件後首度現身,期間剖白分手細節時幾度眼紅紅哽咽,更兩度落下男兒淚,令人難過!小方坦言在電影《紀念日》上映前已跟Stephy出現問題,但因珍惜感情,故決定給予大家三個月冷靜期,惟最後還是傾不掂數,決定在十周年紀念日和平分手!他否認分手與結婚或第三者有關,只強調是解決不到的問題,但坦言或 ...


方力申憔悴講分手兩度落淚

方力申(小方)及鄧麗欣(Stephy)這對金童玉女前日驚爆分手,令全城震驚!昨日小方自分手事件後首度現身,期間剖白分手細節時幾度眼紅紅哽咽,更兩度落下男兒淚,令人難過!小方坦言在電影《紀念日》上映前已跟Stephy出現問題,但因珍惜感情,故決定給予大家三個月冷靜期,惟最後還是傾不掂數,決定在十周年紀念日和平分手!他否認分手與結婚或第三者有關,只強調是解決不到的問題,但坦言或多或少跟《紀念日》有關。

「金童玉女」方力申(小方)及鄧麗欣(Stephy)前天透過經理人公司發聲明宣布結束十年情,震驚全城!女主角Stephy現時身在外地療情傷,至於男主角小方昨日就單拖出席慈善美食活動記者會,為分手事件後首度現身,吸引近半百記者到場採訪。受訪剖白兩人分手詳情時,小方幾度哽咽,講到傷心處更忍不住兩度流下男兒淚,令人心酸!

公布一刻勁手震

小方以一身黑色西裝上陣,比原定時間遲了約十分鐘現身的他明顯心情沉重,與大會安排的兩個小朋友合照時才強顏歡笑。埋位訪問前他先抬頭望天,深呼吸後才正式開腔,介紹完活動內容後,他正式入正題:「其實我同Stephy係地下情開始,好耐先畀人影到,我哋先至公開,既然開始係低調,本來分開都想低調,但尋日收到好多關心我哋嘅朋友嘅短訊。我哋兩個知道十年係好長時間,要公布嗰刻我自己係攞住電話睇住時間,我手係震得好犀利。」

悲傷
  • 悲傷
沮喪
  • 沮喪
鄧麗欣與方力申十年情告終,令不少人驚訝。
  • 鄧麗欣與方力申十年情告終,令不少人驚訝。

此時小方哽咽續說,坦言兩人在電影《紀念日》上映前已出現問題:「但係我哋冇選擇公布,怕有啲唔好心地嘅人會攻擊我哋,話我哋係電影宣傳,第二係我哋兩個真心好珍惜我哋呢段感情,所以……」此時他不禁邊流淚邊講:「所以我哋決定有個冷靜期,但期間我哋兩個都經常出嚟傾偈,都有講到傷心喊,而我哋最後一次傾偈係十周年嗰日,之後就和平分開,所以我哋掹車邊真係到咗十年,好感恩。」

方力申和鄧麗欣在電影《紀念日》中不乏嗌交場面。
  • 方力申和鄧麗欣在電影《紀念日》中不乏嗌交場面。
心情沉重的方力申,只跟小朋友合照時才稍露笑容。
  • 心情沉重的方力申,只跟小朋友合照時才稍露笑容。
活動結束後,方力申使出調虎離山計,七人車(圖)帶記者遊花園,最後落車只見其同事。
  • 活動結束後,方力申使出調虎離山計,七人車(圖)帶記者遊花園,最後落車只見其同事。

講到分手原因,小方否認與第三者或結婚有關:「係解決唔到嘅問題,結唔結婚唔係我哋兩個嘅分歧。(唔關第三者事?)聲明同Stephy都講咗唔關第三者事。(解決唔到嘅問題係關性格事?)對於我嚟講,問題唔重要,結果重要啲。(邊個提出分手?)係我哋兩個嘅決定。(有冇轉機?)將來嘅嘢冇人知。(有冇挽留過?)三個月冷靜期當然有試過。(幾時正式分手?)個幾星期前。(十周年即係幾號?)唉,都過咗。」

講緋聞:傷口灑鹽

對於有報道指他用座駕載兩洋妞,他表示:「嗰張相係影唔到車裏面嘅人,就可以講話我唔好嘅嘢,我覺得係喺我傷口灑鹽。」此時他又再度灑淚。而問到《紀念日》可是分手導火線?他坦言拍攝時都曾擔心會有影響,結果可能真有受到影響,但他謂以後仍有機會跟Stephy合作,現亦有跟對方保持聯絡:「佢都有message我,同我講唔好意思,要我一個人面對咁多人。(依家同佢聯絡感覺有冇唔同?)身份唔同咗。」他亦表示決定了分手才告知父母,而父母對分手亦感非常可惜。

調虎離山避記者

訪問完畢後小方開始活動,期間回復專業態度。活動結束後他乘坐七人車離開,但期間使出調虎離山之計,七人車帶記者遊足個多小時花園,最後落車只見其同事,但不見他蹤影。另外,雖然小方不肯透露確實分手日期,但Stephy曾在本月9日於Instagram上載鮮花相,並意有所指留言:「花的意義是它為你設定限期,讓你更珍惜它燦爛盛放的時刻。」時間跟小方口中的個多星期前分手不謀而合。

文:音樂組 

攝:追蹤組


鍾意就快D Share啦!