掃呢頁CODE去手機

2016年3月9日 星期三

廿四孝媽咪 林雅詩為仔仔決定唔再嫁 __,林雅詩,

林雅詩咁為個仔,真係一個好難得嘅媽咪。next1/1pre林雅詩盡地一谷出席首映,好養眼。next1/1pre為咗令仔仔多啲安全感,林雅詩承諾仔仔唔會再結婚。next1/1pre林雅詩話平時有叫家人睇實仔仔。next1/1pre佢仲話離婚之後,佢都仔仔都有經歷情緒問題。next1/1pre藝人林雅詩(Grace)以谷胸裝出席電影首映,由於她有一名男士陪同到場,問到是否新歡,Grace否認謂:「唔係 ...


林雅詩咁為個仔,真係一個好難得嘅媽咪。

next 1/1 pre

林雅詩盡地一谷出席首映,好養眼。

next 1/1 pre

為咗令仔仔多啲安全感,林雅詩承諾仔仔唔會再結婚。

next 1/1 pre

林雅詩話平時有叫家人睇實仔仔。

next 1/1 pre

佢仲話離婚之後,佢都仔仔都有經歷情緒問題。

next 1/1 pre

藝人林雅詩(Grace)以谷胸裝出席電影首映,由於她有一名男士陪同到場,問到是否新歡,Grace否認謂:「唔係,佢係我表哥,邊有咁快?介紹畀我。(你Ready好?)未,我嘅情人係仔仔。」

仔仔成日嗌痛

對於近日有小朋友因學業問題跳樓輕生,Grace說:「有睇,因為仔仔依家同婆婆住,我每日送佢同接佢返學、放學,都有叫婆婆睇實佢,始終佢都有啲情緒,知道父母離婚好冇安全感,成日話呢度痛,嗰度痛。」

自爆情緒尚有起伏

Grace又指仔仔已十歲:「佢仲未接受到父母離婚呢樣嘢,仔仔話驚我畀第二個男人搶咗去,問我會唔會再結婚,我就同佢講,媽咪保證唔再結婚。(咁快斷自己米路?)為仔仔我ok。」由於仔仔入讀國際學校,Grace表示前夫暫時有負責學費,她說:「仲Keep住畀錢,仔仔冇要求過見爸爸,成日覺得爸爸唔啱,我都有同佢解釋。」並透露自己因離婚問題情緒有起伏,記者叮囑她不要再鎅手,Grace即說:「唔會啦。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!