掃呢頁CODE去手機

2016年3月27日 星期日

陳嘉桓谷凸誘Bob 自誇仲有得大! __,陳嘉桓,林盛斌,Bob,

陳嘉桓谷凸誘Bob自誇仲有得大!23歲的陳嘉桓(Rose)昨日出席電影開鏡拜神,自爆上圍「真.發肉」的她,谷出3吋「事業線」搶盡「峰」頭,又表示在片中以真材實料色誘林盛斌(Bob),她又說:「我仲高緊,仲係發育緊。」自言再度發育的Rose谷出3吋「事業線」。與Bob「埋身肉搏」的Rose事前竟沒有練習。岑日珈有份參演《我》片。眾演員出席開鏡拜神儀式,祈求拍攝順利。Rose(左)合照時胸壓Bob,搶 ...


23歲的陳嘉桓(Rose)昨日出席電影開鏡拜神,自爆上圍「真.發肉」的她,谷出3吋「事業線」搶盡「峰」頭,又表示在片中以真材實料色誘林盛斌(Bob),她又說:「我仲高緊,仲係發育緊。」

自言再度發育的Rose谷出3吋「事業線」。

與Bob「埋身肉搏」的Rose事前竟沒有練習。

岑日珈有份參演《我》片。

眾演員出席開鏡拜神儀式,祈求拍攝順利。

Rose(左)合照時胸壓Bob,搶晒唐詩詠「峰」頭。

陳嘉桓17歲入行,憑一雙修長美腿贏得民心,而上圍更因年齡增長而同步發育。擁有33B上圍的Rose,於2014年參演電影《男人唔可以窮》中,「僭建」38G「Big」爆上圍,化身低胸黑絲OL色誘黃宗澤。昨日Rose與Bob、唐詩詠及葉念琛等出席電影《我要發達》開鏡儀式,Rose憑一條黑色連身短裙成功搶鏡,谷盡3吋「事業線」,更顯得玲瓏浮凸。與Bob及唐詩詠合照時,Rose更胸壓Bob,全程甚為風騷!

着啱內衣勁咗

提到她在片中色誘Bob,她竟表示事前沒有練習,因未敢想像與Bob「埋身肉搏」:「冇呀,好難在屋企想像同Bob。其實我第一次拍喜劇,要講到我爬枱,搞到兩隻腳瘀晒,再加上我手長腳長,拍出來感覺都好搞笑。」

Rose自爆在《男》片色誘黃宗澤後,因角色太過深入民心,故「誘」開有條路,今次再度下海。講到上次要「僭建」扮38G索女,問到今次是否同樣「僭建」增強視覺效果,她自信地表示是真材實料,又指自己再度發育,但強調並冇升Cup:「冇呀!正常囉!我仲高緊,仲係發育緊。(升Cup?)唔係特別升Cup,係着同Size的內衣會勁了。其實之前做呢啲角色,都唔係好似色誘人,依家感覺唔同咗,啲人話我有女人味咗。」

比堅尼上陣都OK

問到日後角色要求性感度加碼,會否考慮?她說:「都要睇劇情需要,對身材有信心。(比堅尼?)Fit都冇問題。」她又坦言比入行初期長高了不少:「我應該高咗2至3cm左右,因為着番之前啲褲都吊腳。」

採:音樂組

文:專案組

自言再度發育的Rose谷出3吋「事業線」。

與Bob「埋身肉搏」的Rose事前竟沒有練習。

岑日珈有份參演《我》片。

眾演員出席開鏡拜神儀式,祈求拍攝順利。

Rose(左)合照時胸壓Bob,搶晒唐詩詠「峰」頭。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!