掃呢頁CODE去手機

2016年3月15日 星期二

翠如咀Bosco 蕭正楠醋爆問罪:又話借位? __,Bosco,黃翠如,翠如,蕭正楠,正楠,黃宗澤,

翠如咀Bosco蕭正楠醋爆問罪:又話借位?無綫昨日於《香港國際影視展2016》舉行《TVB2016劇集推介記者會》,適逢昨日白色情人節,焦點落在兩對情侶鄭嘉穎和陳凱琳,蕭正楠和黃翠如身上。四位打情罵俏耍花槍,翠如與黃宗澤的咀戲令蕭正楠投訴:「開頭講冇呢場戲,又話係借位!」之後更醋爆說:「佢送呢場戲畀我,睇我幾時回番場畀佢!」採:影視組文:專案組翠如與Bosco的咀戲,令蕭正楠嬲嬲豬質問女友:又話借 ...


無綫昨日於《香港國際影視展2016》舉行《TVB 2016劇集推介記者會》,適逢昨日白色情人節,焦點落在兩對情侶鄭嘉穎和陳凱琳,蕭正楠和黃翠如身上。四位打情罵俏耍花槍,翠如與黃宗澤的咀戲令蕭正楠投訴:「開頭講冇呢場戲,又話係借位!」之後更醋爆說:「佢送呢場戲畀我,睇我幾時回番場畀佢!」採:影視組 文:專案組

翠如與Bosco的咀戲,令蕭正楠嬲嬲豬質問女友:又話借位?

蕭正楠勁呷醋,看來翠如要出力氹番男友了。

陳凱琳全程冧爆甜笑,與鄭嘉穎Sweet到爆!

近50位無綫藝人落力谷劇。

楊秀惠晒事業線和香肩吸睛。

胡定欣(左)和王君馨齊晒打女功架。

昨日無綫電視於《香港國際影視展2016》舉行《TVB 2016劇集推介記者會》,接近50位藝人落力谷劇。適逢昨日是3月14白色情人節,焦點即落在兩對閃爆情侶:鄭嘉穎和陳凱琳(Grace)、蕭正楠(Edwin)及黃翠如身上!

「睇我幾時回番場畀佢」

現場播放《殭》、《來自喵喵星的妳》等新劇片段,其中播到由Edwin、翠如及黃宗澤(Bosco)主演的新劇《幕後玩家》時,除Edwin與翠如的結婚咀嘴戲外,竟播出另一幕Bosco咀翠如的片段,Bosco忍不住在台上說:「套戲好亂!」Edwin即扮嬲嬲豬呷醋:「我唔覺得好亂,我好唔開心囉!開頭講冇呢場戲,又話係借位?」並趁機向女友翠如撒嬌:「你同記者朋友講吓點解你要錫?」翠如亦相當識做氹番男友:「返屋企先」連Edwin身旁的張繼聰也加入戰團,大爆Edwin原本有場戲要和其他女藝人咀,可惜最後被Cut,此時Edwin即「笠水」向翠如賣口乖:「真係冇!導演叫拍都唔拍」令翠如哭笑不得!站在兩口子中間的Bosco也忍不住問:「我係咪企錯位?」

事後兩人一同受訪,Edwin被問到是否呷醋?他繼續嬲嬲豬:「唔好問,點答你!戲入面佢(翠如)同Bosco一對,仲多過同我,睇到好傷心!」問到為何女友拍咀戲都冇「監場」?Edwin說:「可能導演使開咗我。」問到為何背住男友在開篷跑車咀Bosco?翠如解釋:「我有話佢聽,嗰日佢早收工啫!」之後記者提議二人現實生活來一次Kiss Kiss作補償,Edwin卻抵死說:「我又冇開篷跑車。」

談及白色情人節,問到Edwin有否送禮物給女友?他笑說:「佢送咗呢場戲畀我,睇我幾時回番場畀佢囉!」

兩周冇見互望冧笑

而另一對情侶鄭嘉穎及Grace一樣冧爆全場!兩人為主演的劇集《殭》宣傳時,Grace全程冧爆甜笑,兩口子不時互望甜笑,幸福滿瀉!當Grace談到劇中因與謝安琪(Kay)一同愛上嘉穎而要變做殭屍時,主持即插話笑指二人現實中不用變殭屍都在一起,即時氹得Grace再度冧爆兼甜笑!問到在戲內有否咀戲?嘉穎說:「有啲啲啦,一場囉!(同Kay咀得激過Grace?)冇比較喎,都唔需要比較」問到身旁的Grace會否介意男友咀Kay,此時全程甜笑的Grace即細細聲說:「唔會嘅……」不過口不對心一向為女人強項,似乎嘉穎要落力氹番女友!適逢昨日白色情人節,嘉穎坦言因女友往加拿大工作,他倆已兩個多星期沒見面:「唔知喎,唔話你哋知!不過應該都係食飯慶祝。」

翠如與Bosco的咀戲,令蕭正楠嬲嬲豬質問女友:又話借位?

蕭正楠勁呷醋,看來翠如要出力氹番男友了。

陳凱琳全程冧爆甜笑,與鄭嘉穎Sweet到爆!

近50位無綫藝人落力谷劇。

楊秀惠晒事業線和香肩吸睛。

胡定欣(左)和王君馨齊晒打女功架。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!