網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月25日 星期五

E Cup Baby明做人妻 蜜桃胸賀大婚 __,Baby,Angelababy,

ECupBaby明做人妻 蜜桃胸賀大婚現年27歲、擁34E蜜桃胸的「ECupBaby」劉欣宜,將於明日出嫁,老公是35歲的音樂人、唱二創歌的窮飛龍組合成員陳子敏,現正職是理財規劃,大前日兩人到中環試婚紗,已改行做空姐的劉欣宜再現蜜桃胸,性感靚爆!戴着訂婚戒指的她更跟未來老公甜蜜咀嘴,煙韌到暈!■ECupBaby劉欣宜明天出嫁,她日前試婚紗時再現蜜桃胸。男友包戲院求婚陳子敏來自小康之家,劉欣宜打破& ...


E Cup Baby明做人妻 蜜桃胸賀大婚

現年27歲、擁34E蜜桃胸的「E Cup Baby」劉欣宜,將於明日出嫁,老公是35歲的音樂人、唱二創歌的窮飛龍組合成員陳子敏,現正職是理財規劃,大前日兩人到中環試婚紗,已改行做空姐的劉欣宜再現蜜桃胸,性感靚爆!戴着訂婚戒指的她更跟未來老公甜蜜咀嘴,煙韌到暈!



■E Cup Baby劉欣宜明天出嫁,她日前試婚紗時再現蜜桃胸。

男友包戲院求婚

陳子敏來自小康之家,劉欣宜打破𡃁模的拜金形象:「我鍾意佢,佢對我好好、好孝順,佢有幾多錢都畀晒我。」問到男友怎求婚?劉欣宜說:「我25歲生日前一晚,佢靜靜雞約晒我啲同事、朋友、屋企人,喺我以前做麥當勞姐姐嘅麥當勞安排生日會,我好開心。」怎知驚喜一浪接一浪,她說:「正日朋友畀兩張戲飛我,我哋先去食自助餐,佢食咗生蠔扮肚痛,我哋入場已經熄晒燈。」

陳子敏解釋:「因為佢啲朋友喺裏面,怕被佢發現。」劉欣宜接着說:「佢睇到中段又肚痛去廁所,幾分鐘後開燈,播阿爸阿媽、李蘊喺螢光幕同我恭祝生日快樂,我越睇越嬲,我生日箒,搞咁多嘢使咁多錢。跟住佢就入嚟,口震震同我講一堆嘢。」陳子敏憶述:「好希望佢可以畀機會我,下半生都可以照顧佢。」劉欣宜當時感動到喊:「眼淚真係會自動流落嚟。」



■再試婚紗前,E Cup Baby先補個妝。



■轉職做空姐的E Cup Baby將嫁作人妻。

畀兩年時間改變

男友屋企好傳統,問到是否被要求轉行?劉欣宜說:「之前都畀deadline,呢行唔啱自己就要轉,唔可以原地踏步,呢樣亦係我鍾意佢嘅地方,我哋都經歷一段低潮期,我講咗啲幾傷人說話。」劉欣宜眼紅紅說:「嗰時佢性格冇𠵱家咁進取,溫室家庭成長,好多嘢冇諗將來,我同佢講,畀兩年時間你,要睇到你有進步,我唔係要你養我,但至少你要照顧到自己,公一份婆一份OK,但唔好嘥你時間嘥我時間。」陳子敏見到未來老婆講到喊,他感動說:「佢同我講完後真係醒一醒,好彩捱得過嗰兩年,佢嘅信任同包容變動力。」

採訪:皓騫

攝影:陳慧安

化妝、髮型:Yanki Cheung of GABY make up

服裝:KARL HUI WorkHouse

場地:KIR ROYAL



■E Cup Baby冧爆咀未來老公陳子敏,重提拍拖感動處更感觸落淚。


鍾意就快D Share啦!