掃呢頁CODE去手機

2016年3月30日 星期三

為咗即炸薯片可以去到幾盡? [FACE - 462 - 飲食] __,MF,

原味薯片+朱古力醬+軟雪糕$45即食薯片的重點是將薯片蘸上軟雪糕,多重口感,令人食唔停口。潮𡃁速報為咗即炸薯片可以去到幾盡?日本原宿CalbeePLUS總店的即炸薯片深受遊客歡迎,最近品牌在灣仔開設概念店,開業首天就掀起冒雨排隊潮,可見港人何其喜歡食薯片!一踏入這間CalbeePLUS海外第一分店,便是透明玻璃的開放式廚房,粉絲可近距離觀看新鮮薯片及薯條的生產過程。即炸薯片分波浪型或平切薯片兩款, ...


原味薯片+朱古力醬+軟雪糕$45

即食薯片的重點是將薯片蘸上軟雪糕,多重口感,令人食唔停口。

潮𡃁速報

為咗即炸薯片可以去到幾盡?

日本原宿 Calbee PLUS總店的即炸薯片深受遊客歡迎,最近品牌在灣仔開設概念店,開業首天就掀起冒雨排隊潮,可見港人何其喜歡食薯片!

一踏入這間 Calbee PLUS海外第一分店,便是透明玻璃的開放式廚房,粉絲可近距離觀看新鮮薯片及薯條的生產過程。即炸薯片分波浪型或平切薯片兩款,必試香港限定避風塘香辣味薯片,辛辣惹味,有幾分似「熱浪」,再加上芝士、朱古力醬料或日本 3.5生乳軟雪糕,鹹、甜、冷、熱交雜,口感更豐富。店內放置多款日本官方設計的卡樂 B卡通公仔裝飾,非常趣緻,臨走記得買埋日本限定零食返屋企看門口!

平切避風塘香辣味薯片$29

新鮮即炸,口感香脆,但不比「熱浪」辛辣,適合喜歡食惹味薯片但又不嗜辣的人。

Poterico芝士味薯條$32

薯條散發微微芝士濃香,外皮香脆可口,內裡薯仔綿軟,值得一試。

除了掛飾、毛公仔和文具等,香港概念店獨家推出 500架宅卡 B珍藏版迷你巴士模型,粉絲要趁早搶購收藏。

Okashi Galleria x Calbee PLUS

灣仔利東街地下 G14-15號

撰文:彭詩琪


鍾意就快D Share啦!