掃呢頁CODE去手機

2016年3月1日 星期二

黎明繼續拋金句 大講遲玩FB原因! __,黎明,

黎明又講金句啦!next1/1pre黎明以本年「影視娛樂博覽大使」身份,出席相關記招協助宣傳。next1/1pre雖然佢事先講明唔受訪,但佢喺台上繼續拋金句。next1/1pre黎明話「有啲嘢做唔到就唔好講,盡力做咗唔講就唔好做」,好玄媽咪!next1/1pre之後黎明仲話自己跳咗線,但就無離到題,你係正嘅!next1/1pre方健儀話完全明白黎明講咩,勁呀!next1/1pre方健儀大讚黎明好N ...


黎明又講金句next1/1pre黎明以本年「影視娛樂博覽大使」身份,出席相關記招協助宣傳。next1/1pre雖然佢事先講明唔受訪,但佢喺台上繼續拋金句。next1/1pre黎明話「有啲嘢做唔到就唔好講,盡力做咗唔講就唔好做」,好玄媽咪!next1/1pre之後黎明仲話自己跳咗線,但就無離到題,你係正嘅!next1/1pre方健儀話完全明白黎明講咩,勁呀!next1/1pre方健儀大讚黎明好N ...


黎明又講金句

next 1/1 pre

黎明以本年「影視娛樂博覽大使」身份,出席相關記招協助宣傳。

next 1/1 pre

雖然佢事先講明唔受訪,但佢喺台上繼續拋金句。

next 1/1 pre

黎明話「有啲嘢做唔到就唔好講,盡力做咗唔講就唔好做」,好玄媽咪!

next 1/1 pre

之後黎明仲話自己跳咗線,但就無離到題,你係正嘅!

next 1/1 pre

方健儀話完全明白黎明講咩,勁呀!

next 1/1 pre

方健儀大讚黎明好Nice,好似凍咗齡一樣。

next 1/1 pre

羅孝勇

next 1/1 pre

黎明以本年「影視娛樂博覽大使」身份,出席相關記招協助宣傳,事前明言不接受訪問的他,於台上與司儀方健儀關聊時,繼續拋出金句:「有啲嘢做唔到就唔好講,盡力做咗唔講就唔好做,但影視娛樂博覽為本港娛樂事業制造咗好多機會,大家就要支持。」他事後又向方健儀笑謂:「我跳咗線,但無離到題喎。」

談到於社交網站成立專頁,黎明又說:「每個人對智能科技嘅觸覺唔同,有啲人慢啲,當好多人唔玩Facebook我先走去玩,唯一嘅好處係對手少咗!」事後方健儀受訪,表示完全明白黎明之言:「佢都係想宣傳今年唯一一架嘅影視娛樂博覽宣傳車啫。佢係我妹妹嘅偶像,所以今日知道同佢有得傾偈,心情好興奮,頭先我都集咗郵,諗住向妹妹示威。(去睇佢演唱會?)都想,佢陪住大家成長嘛。我第一次見佢真人,好Nice,凍咗齡一樣。」

另外,羅孝勇將代表香港,出戰影視娛樂博覽內的「亞洲流行音樂大獎」,他表示覺得相當幸運兼開心。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!