掃呢頁CODE去手機

2016年3月18日 星期五

Hot Talk:【斷喇喂】欖球員痛爆裂J:佢甩咗一半! __,

男人最痛算這種!(互聯網圖片)next1/1pre喂,斷喇!(互聯網圖片)next1/1pre女朋友猶有餘悸。(互聯網圖片)next1/1pre(互聯網圖片)next1/1pre(互聯網圖片)next1/1pre(互聯網圖片)next1/1pre嘩,堅聽到都覺得痛!23歲愛爾蘭欖球員凱頓比確,早前喺比賽中遇到冷血對手,為阻止凱頓前進,竟然一手捉住佢下體,之後用力勁扯!因為衝力太大,凱頓重要部份幾乎 ...


男人最痛算這種!(互聯網圖片)

next 1/1 pre

喂,斷喇!(互聯網圖片)

next 1/1 pre

女朋友猶有餘悸。(互聯網圖片)

next 1/1 pre

(互聯網圖片)

next 1/1 pre

(互聯網圖片)

next 1/1 pre

(互聯網圖片)

next 1/1 pre

嘩,堅聽到都覺得痛!23歲愛爾蘭欖球員凱頓比確,早前喺比賽中遇到冷血對手,為阻止凱頓前進,竟然一手捉住佢下體,之後用力勁扯!因為衝力太大,凱頓重要部份幾乎徹底斷裂,最後要縫11針「救J」,堅慘到裂!

今年23歲嘅凱頓,係個半職業欖球員,依家喺法國度住並參加比賽。唔好以為唔係職業就玩玩吓,呢班大隻佬一落到場就勁認真,凱頓更加爭啲絕子絕孫。凱頓記番當日情景仲好驚:「佢想攔截我,咁啱一手捉住我下體。佢就跌之時亦想我跌低,所以就用力向下扯;相反我就跑緊,所以當時度力好大。我跌落地之後痛到震,去到更衣室望一望下體,爭啲嚇到暈,佢有一大忽甩咗!我當時大叫,醫生喺邊度?」

佢即時被送到醫院,最後縫咗11針先救得番。唔知凱頓女朋友,會唔會從此唔畀佢打欖球呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!