掃呢頁CODE去手機

2016年3月14日 星期一

被笑似拍愛情動作片 黃宗澤有聯絡JUN __,黃宗澤,

黃宗澤拍劇豔福無邊,勁多親熱戲,有冇同JUN備案呀?next1/1pre佢話有同JUN保持聯絡!next1/1pre但大家反應太大嚇親人喎!next1/1pre其中親熱對手之一就係劉佩玥喇!next1/1pre嘩…呢幕同翠如BB咀嘴…next1/1pre搞到蕭正楠(右)勁呷醋囉!next1/1preBosco話同龔嘉欣(最右)都多親熱戲呀!next1/1pre真係左右逢源呀吓~next1/1pre ...


黃宗澤拍劇豔福無邊,勁多親熱戲,有冇同JUN備案呀?

next 1/1 pre

佢話有同JUN保持聯絡!

next 1/1 pre

但大家反應太大嚇親人喎!

next 1/1 pre

其中親熱對手之一就係劉佩玥喇!

next 1/1 pre

嘩…呢幕同翠如BB咀嘴…

next 1/1 pre

搞到蕭正楠(右)勁呷醋囉!

next 1/1 pre

Bosco話同龔嘉欣(最右)都多親熱戲呀!

next 1/1 pre

真係左右逢源呀吓~

next 1/1 pre

藝人黃宗澤(Bosco)出席《TVB2016劇集推介記者會》,對於監製劉家豪、梅小青回巢無綫,黃宗澤大表讚好:「好正!佢哋有好作品好似《溏心風暴》都好好,都好想同佢哋合作,下次見到家豪哥(劉家豪)叫佢記得畀啲好角色我。(驚唔驚無綫會有人事變動呀?)講緊電視劇情?我哋呢啲小演員,呢啲唔關我事。」

艷福不淺多親熱戲

談到蕭正楠好似看完他跟黃翠如在新劇中咀嘴而醋意大發,黃宗澤笑言:「佢講笑啫,佢點會嬲!(你同翠如多唔多咀戲?)唔多,得嗰場,反而同劉佩玥、龔嘉欣有好多親熱戲,有朋友笑話呢部係咪愛情動作片。(咁你同翠如拍咀戲嘅時候,蕭正楠喺度嗎?)唔係度,但佢知。

同JUN保持聯絡

今天3月14日乃白色情人節,問黃宗澤有沒有向「了解中」的日籍女模JUN表示一下?他笑言:「了解下啫,大家對我太關心、太雀躍,嚇親人呀!(之後會否去日本探佢?)有Keep住聯絡。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

 http://on.cc/redirect/entertainment 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!