網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月6日 星期日

蔡思貝轉Look唔轉型難除味! __,蔡思貝,

蔡思貝已經進化到有陣味…嗰陣「除」用99:99漂白水都難洗走…next1/1pre阿思貝一嚟就喺《衝線》擔正做會計師,嗰陣都未定型嘅!next1/1pre有人仲覺得佢呢個Look好清純㗎!next1/1pre《衝線》之「真‧衝線」…next1/1pre網民嗰時都冇乜點批評佢…只係把聲有啲煩!next1/1pre點知去到《鐵馬戰車》,做警察又係做新人…雖然佢都算係新人…next1/1pre一樣嘅處境 ...


蔡思貝已經進化到有陣味…嗰陣「除」用99:99漂白水都難洗走…

next 1/1 pre

阿思貝一嚟就喺《衝線》擔正做會計師,嗰陣都未定型嘅!

next 1/1 pre

有人仲覺得佢呢個Look好清純㗎!

next 1/1 pre

《衝線》之「真‧衝線」…

next 1/1 pre

網民嗰時都冇乜點批評佢…只係把聲有啲煩!

next 1/1 pre

點知去到《鐵馬戰車》,做警察又係做新人…雖然佢都算係新人…

next 1/1 pre

一樣嘅處境…畀人鬧之後終於有出頭天咁囉!

next 1/1 pre

而佢講嘢繼續尖到爆,真係令網民唔多Like!

next 1/1 pre

話咁快又嚟到新劇《潮流教主》,佢依然冇變…「做番自己」!

next 1/1 pre

所以網民就話佢演咩都得,因為都係一樣樣!

next 1/1 pre

睇嚟真係要睇佢下一套劇嘅表現…希望唔好又做「新人」

next 1/1 pre

仲有人提議蔡思貝可以喺《實習天使》做香香一角,不過可觀性呢……

next 1/1 pre

近年無綫積極力捧新一代花旦上位,好似2013年港姐冠軍陳凱琳及同屆亞軍蔡思貝咁!由去年開始,蔡思貝就已經喺三套劇擔正做女主角,分別係《衝線》、《鐵馬戰車》同近日播出嘅新劇《潮流教主》。喺前兩套劇,蔡思貝都係飾演入世未深嘅新人,初時喺職場遇到重重挫折,最後有幾成功咁!點知去到《潮流教主》,蔡思貝依然係飾演一個性格直率同衝動嘅新人!但正所謂「港姐係美貌與智慧並重」,不過網民就話蔡思貝完全顛覆咗港姐嘅完美形象,做開嘅角色都係一個樣,講嘢把聲又尖到爆,仲笑言無論將蔡思貝套入喺邊一套劇都有佢嘅容身之處喎!

雖然蔡思貝喺三套劇入面假假哋都係做唔同類型嘅角色,好似喺《衝線》入面做會計師,《鐵馬戰車》係警察,《潮流教主》係時裝雜誌編輯,不過網民就覺得佢喺套套劇入面都係做緊同一個角色,就係一個初出茅廬嘅新人喺公司不停闖禍同埋得罪人,到最後點樣捱到出頭天!唯一唔同只係件戲服唔同咗咁話,網民仲話一見親蔡思貝就會諗起「新人」呢兩個字。

網民又話如果蔡思貝一路keep住呢個形象,唔止警察同見習編輯,就連護士甚至律師,蔡思貝都能夠carry得到,例如喺劇集《實習天使》入面,蔡思貝會係同岑麗香同期做實習護士,初初喺醫院入面幫人打錯針、拎錯藥,得罪其他護士同醫生,仲有畀病人鬧佢冇禮物唔識嘢咁,到最後佢點樣發奮成為一個人見人愛嘅護士,仲可能喺岑麗香手中搶走埋洪永城!有網民仲覺得就算蔡思貝下一套劇跳出框框唔再做新人,都好難使走呢陣「蔡思貝除」喎!

網民有話兒:

kwxx_anxx:點解佢做親都係呢啲初出茅廬、堅毅不屈嘅角色

gigxhaxxd:其實我真係覺得《衝線》、《鐵馬戰車》同呢套《潮流教主》係同一套電視劇。

tiaxa_lax:佢嘅出現真係完全顛覆港姐形象

yaxxylxx:只要蔡思貝一直keep住咁,佢一定有排撈,將佢擺係(喺)邊套劇都冇問題

jxxxhuxxn:佢可以代替岑麗香拍《實習天使》啦,不過可觀性會差好遠

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!