掃呢頁CODE去手機

2016年3月29日 星期二

名人:Mia為港出戰美國模特兒比賽! __,Mia,陳靜儀,

Mia為港爭光呀!next1/1preMia仲係比賽中唯一亞洲血統!next1/1preMia身材火辣辣。next1/1pre擁有34C、24.5、35同埋1.77米身高,可以話係完美body!next1/1pre仲有一身健康嘅古銅膚色。next1/1pre仲被外間視為樂基兒接班人。next1/1preMia話平時會做瑜伽減壓。next1/1pre佢仲係《東網Baby》添!next1/1preMi ...


Mia為港爭光呀!

next 1/1 pre

Mia仲係比賽中唯一亞洲血統!

next 1/1 pre

Mia身材火辣辣。

next 1/1 pre

擁有34C、24.5、35同埋1.77米身高,可以話係完美body!

next 1/1 pre

仲有一身健康嘅古銅膚色。

next 1/1 pre

仲被外間視為樂基兒接班人。

next 1/1 pre

Mia話平時會做瑜伽減壓。

next 1/1 pre

佢仲係《東網Baby》添!

next 1/1 pre

Mia加油呀!

next 1/1 pre

近年模界可謂青黃不接,先有名模Ana R.、周汶錡及Lisa S.生B,退下火線全力相夫教子,後有Rosemary加入人妻行列,而變回單身一族樂基兒(Gaile),醉心發展自家首飾品牌生意,她們只偶有出席活動,未有在行天橋看見其蹤影,亦未見有潛質的新力軍彈起,令模界出現鬧模荒!

早前憑Gaile自家首飾品牌擔任模特兒的英韓混血兒Mia(姜美兒),被Gaile旗下模特兒公司睇中,成為Gaile師妹。擁有34C、24.5、35兼身高1.77米的Mia,一身Fit爆Body,更被外間封為「樂基兒接班人」,出道以來即備受關注,迅速成為模界新星!

唯一亞洲血統

現時主力發展模特兒事業、基地放在香港及美國的她,為打響名堂,近日代表香港到美國出戰參加美國著名的體育周刊《體育畫報》(Sports Illustrated)舉辦的模特兒比賽,更成為比賽中唯一一位擁有亞洲血統的參賽者。Mia是六位參賽者之一,每人拍攝一輯性感火辣的三點式泳衣照,作網上全球投票,票數最高一位,將成為該周刊2017年的女郎。相中她大晒古銅健康膚色,在陽光與海灘襯托底下,擺出誘人性感甫士,並谷出4吋「事業線」,「峰」芒畢露!

玩瑜伽減壓

Mia為比賽出心出力,更現身美國國紐約及洛衫磯作巡迴拉票,更吸納不少粉絲,人氣急升!對於今次Mia有份入圍比賽,她表示是一個十分難得的經驗,她說:「能夠入到圍真係相當之開心,無論比賽結果係點,我認為係一個難能可貴嘅人生經驗,可以幫我喺模特兒界打響名堂。」同樣與Gaile喜愛陽光與海灘的她,表示會靠做瑜伽減壓:「平日我鍾意瑜伽Keep Fit同減壓,飲食方面會成日食有機食物,同埋會飲排毒果汁保健,保持最佳狀態。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!