網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月7日 星期一

Rika哭訴險毀容 __,

Rika哭訴險毀容為拍真人騷可以去到幾盡?影壇新人劉燕妮(Rika)、黎美言(Winkie)及唐紫睿(Hazel)昨宣傳真人騷節目《G-1格鬥會》,Rika暗指在節目中被Winkie狂攻眼和鼻,以致有飛蚊症加手指變形,並爆喊哭訴面上有多處傷痕險毀容!贏出比賽的Hazel亦撐Rika:「我同佢(Winkie)絕對唔係朋友!我多謝佢打到Rika咁傷,激起我鬥志同佢報仇!」勁重火藥味!文:專案組Rika ...


為拍真人騷可以去到幾盡?影壇新人劉燕妮(Rika)、黎美言(Winkie)及唐紫睿(Hazel)昨宣傳真人騷節目《G-1格鬥會》,Rika暗指在節目中被Winkie狂攻眼和鼻,以致有飛蚊症加手指變形,並爆喊哭訴面上有多處傷痕險毀容!贏出比賽的Hazel亦撐Rika:「我同佢(Winkie)絕對唔係朋友!我多謝佢打到Rika咁傷,激起我鬥志同佢報仇!」勁重火藥味!文:專案組

Rika哭訴被打面恐毀容及斷手,更出現飛蚊症症狀。

Rika(右)和Winkie唔妥到出晒面,受訪時有你冇我咁款!

Hazel大爆電視圈黑幕兼力撐Rika,表示從來沒當Winkie為朋友。

昨日Rika、Winkie和Hazel等在尖沙咀以參賽者身份,出席ViuTV真人騷節目《G-1格鬥會》宣傳活動,該節目自開拍以來不斷傳出女選手受傷消息,其中以Rika傷勢最嚴重。

她昨日爆喊力斥在節目中被打面,恐毀容及斷手,言談間暗示被對手Winkie挑釁,狂攻眼和鼻而留下陰影:「冇話不唔不和,中間有唔愉快、憤怒同埋不受尊重嘅事發生咗。(你不受尊重?)比賽係講體育精神,最唔開心係畀人挑釁!」她更表示左眼被重擊後,至今四個多月仍出現飛蚊症症狀:「我依家左眼睇嘢長期有粒黑色點,醫生話最快幾個月就會好番,如果唔係,就會永遠都係咁!」

錯失拍戲機會

談及手指傷勢,Rika說:「我隻手指係韌帶嚴重撕裂導致骨膜發炎,受傷到依家已經四個半月,依然係咁,真係好擔心!依家好多嘢都做唔到,唔可以拎重嘢,醫生話如果再受傷,就會變成永久性傷害。」為真人騷打生打死,本為爭一紙電影合約,但Rika因傷患已睇住兩部電影白白流失:「因為受傷,我有兩部電影拍唔到,對新人嚟講影響好大。」

對於Rika大爆種種不滿,參賽者之一的Hazel亦慨嘆「黑暗電視圈」:「細個睇電視台嘅明爭暗鬥原來真係有,拍完《格》之後先知原來電視圈真係咁黑暗,個個爭出位。未上台同你講唔會打面,扮晒Friend,點知一上台第一拳就打我塊面,真人騷真係一塊『照妖鏡』,今次真係將七情六欲擺晒上台!」

問到Winkie是否「犯眾憎」,Hazel一開始不願談論對方,但當提到Rika暗示Winkie挑釁,她即力撐Rika,表示從沒當Winkie為朋友,更多謝Winkie打到Rika咁傷,令自己戰意提高幫姊妹報仇:「佢(Winkie)一定唔係朋友,我同Rika係好好朋友,睇到佢咁傷,我覺得非常心痛,亦改變咗我退賽嘅打算。(為佢報仇?)係呀!所以我嗰時操練多咗,我都好多謝佢打到Rika咁傷,提升咗我嘅戰意。」

對於多人傷患不斷,電視台早已幫參賽者投保近千萬,眾女已簽署生死狀,但Rika說:「係有基本嘅保障,但係保險歸保險,好多永久性嘅傷害都依然喺度,都唔可以令我個傷好番。」

投保近千萬 簽生死狀

Rika、Winkie和Hazel打餐懵究竟為乜?原來勝出者可獨得兩萬港元獎金、一份電影合約和象徵格鬥王的金腰帶,而該電影合約在頒給勝出者後即時生效。這部電影將由杜宇航監製及演出,暫名《蔡李佛》,將於下半年開拍。杜宇航昨日稱女對手要有功夫底,故今次格鬥王的「功夫」可大派用場。

至於保險方面,電視台高層金廣城昨受訪時說:「今次投保個保額近千萬元,作為一個保障,保障範圍包括死亡、永久傷害和失去工作能力。(要女仔簽生死狀?)如果唔簽生死狀,保險公司唔受保,其實都係一種形式,唔係要損害佢哋嘅利益,暫時都未有參賽者索償。」

Rika哭訴被打面恐毀容及斷手,更出現飛蚊症症狀。

Rika(右)和Winkie唔妥到出晒面,受訪時有你冇我咁款!

Hazel大爆電視圈黑幕兼力撐Rika,表示從來沒當Winkie為朋友。


來源 source: http://the-sun.on.cc
鍾意就快D Share啦!