網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月4日 星期五

最強防水夜攝 三星S7&Edge減價搶灘! __,

早前於MWC電訊展中首次公布的SamsungGalaxyS7同埋S7Edge,香港都終於正式發布3月11日全球同步發售。現場更邀請一代男神游學修同埋女神蘇麗珊到場介紹新機,睇落認真吸引。雖然新機並冇附送GearVR,但廠方決定減價搶灘,似乎仲實際。今代S7同S7Edge屏幕size終於有分別,前者就配以5.1吋屏幕,而後者則配上5.5吋雙邊曲屏,兩者都擁有2K解像度,質素效果同上代相若。要數新機最 ...




早前於MWC電訊展中首次公布的Samsung Galaxy S7同埋S7 Edge,香港都終於正式發布3月11日全球同步發售。現場更邀請一代男神游學修同埋女神蘇麗珊到場介紹新機,睇落認真吸引。雖然新機並冇附送Gear VR,但廠方決定減價搶灘,似乎仲實際。

今代S7同S7 Edge屏幕size終於有分別,前者就配以5.1吋屏幕,而後者則配上5.5吋雙邊曲屏,兩者都擁有2K解像度,質素效果同上代相若。

要數新機最吸引的地方,當然是攝力大提升,後置1200萬像素、1.7大光圈鏡頭,於昏暗的環境下仍可拍攝夠光相片,而且配置暫時只有單反相機先會用的Dual Pixel Focus對焦系統,影相或拍片對焦速度比上代快幾倍。

新機終於有返IP68防水防塵效能,放在1.5米深的水中30分鐘都沒有問題。而最吸引的地方是,今代終於支援返SD卡擴充容量,就算香港暫時只推出32GB版,但加卡後仍然夠洗。

為了玩家有更好打機的體驗,新增「Game Launcher」功能,只要將下載的遊戲放在特定的folder之內,就可以調校不同打機適用的模式,例如關閉提示功能或使用電量比例。而且仲可以直接錄影遊戲影片,隨時share比朋友都非常方便。

MWC之中,Samsung就同時對應S7,可拍攝360相片或影片的「360 Gear」亦都有在會場出現,不過只可試玩,而它的詳盡資料、推出日期及售價,仍然一一久奉。

32GB版S7就賣$5,198,而S7 Edge就賣$5,998,相對去年推出S6時的售價,每款式都減足足五至六百蚊,平近一成,4月3日前購買,更可以獲贈多一年原廠維修保養,好抵玩。

Samsung Galaxy S7 / S7 Edge

售價:$5,198(32GB)、$5,998(32GB)

查詢:Samsung(3968-4698)

鍾意就快D Share啦!