掃呢頁CODE去手機

2016年3月7日 星期一

【Selina離婚】嫩模IG洩蛛絲馬跡 阿中被指搭上F奶卓苡瑄 __,Selina,任家萱,

台灣藝人Selina同張承中(阿中)前日突然宣佈離婚,震驚台灣娛樂圈,由於Selina早年被火吻,引致眾多猜測,好似兩人久起行房以及生育問題等,而阿中亦曾被影過帶女上K房,當時阿中「我非聖人」作回應。雖然Selina經理人公司聲明兩人離婚無關「生育及第三者」問題,但台灣《蘋果》接獲讀者報料,指阿中劈腿一位22歲嘅F奶o靚模卓苡瑄,但呢位卓苡瑄立即喺網上否認,仲話如果真有其事,媒體早就爆料。卓苡瑄經 ...




其他影片:>>






台灣藝人Selina同張承中(阿中)前日突然宣佈離婚,震驚台灣娛樂圈,由於Selina早年被火吻,引致眾多猜測,好似兩人久起行房以及生育問題等,而阿中亦曾被影過帶女上K房,當時阿中「我非聖人」作回應。雖然Selina經理人公司聲明兩人離婚無關「生育及第三者」問題,但台灣《蘋果》接獲讀者報料,指阿中劈腿一位22歲嘅F奶o靚模卓苡瑄,但呢位卓苡瑄立即喺網上否認,仲話如果真有其事,媒體早就爆料。卓苡瑄經理人Don話張承中選舉時已經傳緊呢件事,問到係咪認識張承中?Don就話卓苡瑄唔認識,只係萍水相逢見過一面,係去年佢快畢業要考MBA時,同教授聚餐時遇到。卓苡瑄就於另一媒體表示唔識阿中,但佢曾經喺社群網站表示自己有個30歲以上、娃娃臉嘅穩定交往對象,仲稱呼對方做「大叔」,更曾以馬賽克效果分享過男方照片。卓苡瑄以往喺IG經常大晒同「大叔」嘅相處點滴,好多特徵同阿中都有極相似地方,好似熟用法律同語(阿中為律師),身高180cm,抽白色煙盒Davidoff香煙,舊年10月7號又po文,話要3個星期內練好鋼琴曲俾男友聽(阿中11月1號生日),而感情破裂時,卓苡瑄講到一堆說話,都暗示係同有婦之夫一齊:「明知道不該在一起,卻無能抗拒」「明明說好不愛上你的。明明說好我們過一天算一天,開心就好的。但我就是忍不住去想像我們的未來」而阿中凌晨回覆台灣方面記者表示:「若真有事、照片、光碟等;我剛發現謠傳的很high,你們根本不會管我說啥,會直接寫。若沒事,也不要誣賴我,若太過份我會告。」

(資料圖片) 嘩.... 卓苡瑄晒過呢張似顏繪,似唔似阿中?
佢話要彈琴比男友睇,個日子同阿中嘅生日Match 男方仲識好多法律用語,而阿中係一名律師 男方食白色煙盒嘅煙.....
阿中手上... 身高181cm都match晒阿中嘅身高

鍾意就快D Share啦!