網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月10日 星期四

囡囡學溜冰 楊思琦搵人 share鐘錢 [壹週刊 - 1357] __,思琦,楊思琦,M1,

囡囡(箭嘴)學溜冰,楊思琦同媽咪食住等,偶然又行出場邊揸機影相。同你吟一吟囡囡學溜冰 楊思琦搵人share鐘錢出道至今,楊思琦一字記之曰慳!慳到有幾層樓揸手,小富由儉,唔到你唔信。點慳都好,但囡囡Krystal讀書學嘢,就點都要使;不過有數得計,唔慳多都要慳少。俾囡囡學溜冰,楊思琦搵埋其他媽咪friend夾份,三個小朋友一齊上堂,教練鐘錢比個別教平一截。小數怕長計,慳埋慳埋,又一筆。楊思琦一番心血 ...


囡囡(箭嘴)學溜冰,楊思琦同媽咪食住等,偶然又行出場邊揸機影相。

同你吟一吟

囡囡學溜冰 楊思琦搵人 share鐘錢

出道至今,楊思琦一字記之曰慳!慳到有幾層樓揸手,小富由儉,唔到你唔信。

點慳都好,但囡囡 Krystal讀書學嘢,就點都要使;不過有數得計,唔慳多都要慳少。

俾囡囡學溜冰,楊思琦搵埋其他媽咪 friend夾份,三個小朋友一齊上堂,教練鐘錢比個別教平一截。小數怕長計,慳埋慳埋,又一筆。

楊思琦一番心血,冇白費!初學階段嘅 Krystal跌跌撞撞,四歲人仔冇有怕,就算跌低都只笑不喊,同媽咪一樣,一二三,起身再嚟過。

四歲 Krystal扶住櫈仔一馬當先,就算跌低都冇有怕,拍吓手仔再嚟過。

上完堂, Krystal嗌熱,媽咪幫佢剝咗衫後,即刻生猛晒!

攞車返屋企前,先去超市買定麵包,第二朝做早餐。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!