掃呢頁CODE去手機

2016年3月23日 星期三

【認錫Stephy】方力申箍煲失敗 方父:佢從來冇喺我面前喊過 __,Stephy,方力申,鄧麗欣,

方力申(小方)同鄧麗欣(Stephy)上個禮拜,透過經理人公司太陽娛樂發聲明,對外公佈二人結束十年嘅情侶關係,不過有傳「分訊」聲明早喺一個月前已經寫好,但因為當時小方唔喺香港,Stephy要「等齊人」先公佈。呢對金童玉女的威力,勢估唔到有網民無聊到去美國白宮網站發起聯署,要求「外國勢力」介入,要二人復合。今日小方嘅爸爸一畫廊創辦人方毓仁出席保利香港藝術,於金鐘舉行嘅藝術展覽,期間佢介紹吳冠中的畫作 ...




其他影片:>>






方力申(小方)同鄧麗欣(Stephy)上個禮拜,透過經理人公司太陽娛樂發聲明,對外公佈二人結束十年嘅情侶關係,不過有傳「分訊」聲明早喺一個月前已經寫好,但因為當時小方唔喺香港,Stephy要「等齊人」先公佈。呢對金童玉女的威力,勢估唔到有網民無聊到去美國白宮網站發起聯署,要求「外國勢力」介入,要二人復合。今日小方嘅爸爸一畫廊創辦人方毓仁出席保利香港藝術,於金鐘舉行嘅藝術展覽,期間佢介紹吳冠中的畫作,方爸爸指與吳生認識很久,於80年已開始獨家代理吳先生的畫作,自己太太亦是吳生的契女,吳生嘅孫女就係佢契女。講到小方可有遺傳到佢嘅藝術基因,佢說:「當然有啦,我哋全家乜都講嘅,股票輸到扒係到又講、買樓呀、買藝術品呀、NBA呀乜都傾o架!」記者追問佢有問傾Stephy?佢即刻落閘咁話:「嗰啲就唔傾喇!我個仔都30幾歲喇,仲傾呢啲咩!都唔會過問,30幾歲都唔會傾㗎喇!」講到佢好錫Stephy,方父笑言:「個個都錫,個個都好。」咁阿仔同Stephy十年感情分開咗,會唔會好肉赤,方父稱阿仔之前都講咗,問到阿仔之前講到喊,佢就話:「唔知!你問番佢啦!」方父坦言阿仔喺佢面前從來都冇喊過,佢又引述以前有個藝人叫吳浩康講咗一句,最大嘅孝順係啲咩,叫父母唔使擔心,都唔知佢係邊學番嚟,似乎好認同呢一句!中氣十足嘅方父又稱,阿仔都好孝順,唔使佢擔心,直言o依家身體未康復晒,不過自言目前好精神,自己冇為阿仔操心,反而阿仔就為佢操心。

(右圖攝影:陳順禎) 方父大病初癒,今日精神不俗,但他稱尚未完全康復。

鍾意就快D Share啦!