網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年3月31日 星期四

懶理小方  Stephy再飛台灣瘟 TB [壹週刊 - 1360] __,Stephy,方力申,小方,鄧麗欣,M1,

返港面對傳媒,Stephy即扮到一副受害者模樣,楚楚可憐。探熱針懶理小方 Stephy再飛台灣瘟TBStephy(鄧麗欣)因為戀上台灣TB小牛(鄧衍敏),決定同拍拖十年男友方力申分手,親手將「童話」結局改寫,同TB愛得痴纏的她,已經plan好行程,六月初再飛台灣,同小牛繼續二人世界。谷唔出眼淚星期日(三月二十七日),Stephy在台灣和TB新歡小牛度過九日甜蜜之旅,返港即被大批傳媒包圍追訪;真係咁 ...


返港面對傳媒, Stephy即扮到一副受害者模樣,楚楚可憐。

探熱針

懶理小方  Stephy再飛台灣瘟 TB

Stephy(鄧麗欣)因為戀上台灣 TB小牛(鄧衍敏),決定同拍拖十年男友方力申分手,親手將「童話」結局改寫,同 TB愛得痴纏的她,已經 plan好行程,六月初再飛台灣,同小牛繼續二人世界。

谷唔出眼淚

星期日(三月二十七日), Stephy在台灣和 TB新歡小牛度過九日甜蜜之旅,返港即被大批傳媒包圍追訪;真係咁啱,前度小方亦於同日出現機場,不過一個出一個入,小方飛長沙開工,兩個緣盡的人,亦緣慳一面。

見小方之前講分手講到當場爆喊,淚流披面, Stephy竟然有樣學樣,可惜個心唔傷,谷極谷唔出眼淚,最終只是眼紅紅。據小方表示,雙方是經過三個月冷靜期才決定分手,但在機場被圍訪的 Stephy突然唔夾口供,「件事(分手)發生得好快,喺決定分開同公開,自己未有足夠時間消化。」

同日小方同 Stephy出現機場,但兩人緣慳一面,當記者問到 Stephy戀上 TB,小方即時黑晒口面。

小方早前在記者會上,講到同 Stephy分手,表現得傷感兼唔捨得,之後 Stephy有樣學樣諗住加番同情分,分散有新歡事件注意力,點知谷唔出眼淚。

一個星期前, Stephy同新歡 TB喺台灣風流快活,戀愛中的心情靚到爆。

企硬攣愛

至於同新歡小牛的關係,雖然親密舉動被斷正,但 Stephy唔擔心被人認為是同性戀。

「完全冇諗呢樣嘢,我嘅角度佢(小牛)只係其中一個好好女性朋友,大家唔好揣測太多。我哋可以話亦師亦友,嚟緊有排球拍攝需要佢指引,保持友好關係。」企硬攣愛。

據知,與小牛正處於熱戀期的 Stephy,完全唔考慮身邊人和公司的建議,繼續同小牛發展,更定下行程,六月初會再飛台灣陪新歡。

Stephy同 TB戀情發展迅速,拍拖期間 TB將自己食緊的食物餵到入 Stephy口中, Stephy表現得好受落。

小方近日開始收拾心情,經常出席朋友聚會。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!