掃呢頁CODE去手機

2016年3月31日 星期四

專案三寶:SUN揭秘:寸嘴老闆難忍煩膠 三不招待趕客 __,

寸嘴老闆「鬍鬚仔」於飲食業打滾10多年,見盡煩膠客。next1/1pre面對奄尖客人,「鬍鬚仔」惟有以三不招待面對。next1/1pre打正「好難吃」招牌,反而受食客歡迎。next1/1pre留有一撮羊咩鬚,人稱「鬍鬚仔」李恩鑑笑咪咪地解釋家中有兩小孩,並非完全「唔志在」。next1/1pre店外貼出「三不招待」的告示,希望可趕走「麻煩客」。next1/1pre雖被指「寸寸貢」,但無阻「鬍鬚仔」對 ...


寸嘴老闆「鬍鬚仔」於飲食業打滾10多年,見盡煩膠客。

next 1/1 pre

面對奄尖客人,「鬍鬚仔」惟有以三不招待面對。

next 1/1 pre

打正「好難吃」招牌,反而受食客歡迎。

next 1/1 pre

留有一撮羊咩鬚,人稱「鬍鬚仔」李恩鑑笑咪咪地解釋家中有兩小孩,並非完全「唔志在」。

next 1/1 pre

店外貼出「三不招待」的告示,希望可趕走「麻煩客」。

next 1/1 pre

雖被指「寸寸貢」,但無阻「鬍鬚仔」對製作食物的執著。

next 1/1 pre

街坊均指「好難吃牛肉麵」其實並不難吃。

next 1/1 pre

「嫌三嫌四恕不招待」、「未買嫌貴就自己返去煮」、「囉囉嗦嗦唔該過主」,大埔廣福街市位置偏僻,平日除了附近街坊,區外食客絕少經過,街市內有食店店主未懼生意難做,貼出「三不招待」的「寸嘴」告示「趕客」,又將招牌菜命名為「好難吃牛肉麵」,「寸嘴」到底是另類吸客招數,還是店主性格本就如此?

早上11時許,記者來到食店門前,閘門關上, 鄰近的魚檔檔主見有人在食店前探頭探腦便說:「唔知幾時返喎,(店主)閒雲野鶴咁,鍾意咪開門囉,有時開一陣又收舖,好似唔志在咁!」

至約中午12時記者再次折返,終得見留有一撮羊咩鬚的店主李恩鑑,街坊都愛稱他「鬍鬚仔」:「唔係......咁住喺附近,瞓醒覺咪落嚟開門囉,唔係話完全冇定時間嘅......可能我冇咁緊張午市掛,晚市重要啲!」他笑咪咪地解釋並非完全「唔志在」,因家中有兩小孩均未滿5歲要照顧,做廚是為了「搵兩餐」。

現年30多歲的「鬍鬚仔」,自10多歲起便開始在飲食界打滾,過去曾開設燒烤店、小食店等等,數年前更已開始「搞搞新意思」,於油麻地開設食肆,大賣68元平價海鮮放題,提供避風塘炒蟹等菜式,但在競爭激烈下經營3年最終無奈結業。事件啟發了他,現時並不講究於旺區選舖,反而選址偏僻位置開業,製作特色餐牌。以「奇招」吸客至今一年有多,生意已有所增長 ,「都有好多人係揸車過嚟食架,唔搞呢啲(奇招)可能執咗啦。」

被問及為何會出現「三不招待」告示,「鬍鬚仔」指,從事多年飲食業,遇過「好多麻煩客」,「有啲人買滷水時話樣樣要啲,到剪好晒收錢時又嫌貴話唔要!」告示是否有效趕走「麻煩客」?「鬍鬚仔」指,貼出告示至今,可完全符合告示上三個要求的客人,其實只在10個以內。

店主「寸寸貢」,但為何該店每逢假日及晚市都「做過唔停」?「人哋話我寸,我都真係寸,但我都好老實,啲食物未夠火喉我就點都唔會賣畀人。」「鬍鬚仔」堅持食物製作要認真,「寧慢莫濫」,批評現時香港所謂「特色食物」質素參差,反觀台灣食物則以「用心製作」取勝,「咁耐以嚟未有人話過我啲牛肉麵真係難食!」而店名取名「九米香」亦充分表現「鬍鬚仔」的「寸嘴」個性,「其實以前做車仔檔時,街坊話好遠都聞到好香,話喺九里外都聞到咁香,不過自己諗都係謙虛啲好,九米就算 」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!