掃呢頁CODE去手機

2016年4月5日 星期二

【有冇100萬?】幾多人睇亞視熄機?答案揭盅 __,亞視,

亞洲電視已於今年4月1號晚11時59分57秒真‧熄機,開台近59年,留下了的,是無數珍貴回憶,人材,和一堆未找的數。由今年2月29日(四年一次)之後——亞視,消失於收視表。大家就諗,亞視大結局,收視會有幾點?參考番2月5日亞視晚間十點半新聞大結局(那次是因為股東繼續拖欠薪金,故新聞部決定停工,並於結尾同大家講「有緣再會」),收視,係零點。當然唔係完全冇人睇,而係指其收看人次未達到6萬4千人(即1點 ...


亞洲電視已於今年4月1號晚11時59分57秒真‧熄機,開台近59年,留下了的,是無數珍貴回憶,人材,和一堆未找的數。由今年2月29日(四年一次)之後——亞視,消失於收視表。大家就諗,亞視大結局,收視會有幾點?參考番2月5日亞視晚間十點半新聞大結局(那次是因為股東繼續拖欠薪金,故新聞部決定停工,並於結尾同大家講「有緣再會」),收視,係零點。當然唔係完全冇人睇,而係指其收看人次未達到6萬4千人(即1點)之最低要求。咁亞視4.1大結局收視係幾多?唔係0。據本報收到可靠數據,係6.6點,即平均43萬人次。(每1點代表64,910人次)亞視既名為「收視1哥」,收視一直徘徊於0/1點,近年平均最高收視都係2點,節目係《六點鐘新聞》。2014、15年就好啲,都會有3點。但6點收視真係好耐冇見過。可惜等到該台熄燈先至有6.6點收視,仲要係全城關注下先至得6.6點。當晚大家喺FB狂洗版,似乎都係齋share,或者喺fb睇亞視熄機直播only。但係咁喎,當晚同一時段無綫又點呢?平均9.6,即62萬人次。又好似唔係爭好遠咋喎。相關新聞:

【有緣再會】亞視新聞大結局

收視出爐:0點

http://bit.ly/1MaFCaV【冇得玩估1定0】收視「1哥」——亞視,本周起消失於收視表

http://bit.ly/1MPzXHt

目擊亞視熄機嘅,仲有現場近300人。 可能大家當日都喺FB睇亞視熄機,反而唔係開電視送別亞視,所以收視人次過唔到50萬。 《精裝追女仔2》呢啲老周電視100%收視完勝大台,只係王日日日拍戲橋段而已。
4月1日無綫同時段收視

鍾意就快D Share啦!