網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月21日 星期四

坤哥陸永 笑上位 [壹週刊 - 1363] __,坤哥,陸永,吳業坤,M1,

《殭》劇中,陸永戲份不少,表現亦被觀眾讚生鬼。娛樂偵訊坤哥陸永 笑上位要打造一線小生、花旦,隨時花上十年八年時間,反而食腦九唔搭八,仲易出到位。好似最近受無綫重用,力谷上位的吳業坤(坤哥),還有去年憑旅遊節目《Do姐去Shopping》人氣反彈的組合農夫(C君、陸永),靚仔冇佢哋份,但勝在形象騎呢夠古怪,唧到你笑,殺出血路!肥肉開心share一向肯搏肯捱的坤哥吳業坤,參加《超級巨聲2》後決定休學入 ...


《殭》劇中,陸永戲份不少,表現亦被觀眾讚生鬼。

娛樂偵訊

坤哥陸永 笑上位

要打造一線小生、花旦,隨時花上十年八年時間,反而食腦九唔搭八,仲易出到位。好似最近受無綫重用,力谷上位的吳業坤(坤哥),還有去年憑旅遊節目《 Do姐去 Shopping》人氣反彈的組合農夫( C君、陸永),靚仔冇佢哋份,但勝在形象騎呢夠古怪,唧到你笑,殺出血路!

肥肉開心 share

一向肯搏肯捱的坤哥吳業坤,參加《超級巨聲 2》後決定休學入行,但多年來閒人一個,台慶扮棋、夜孖孖音樂節目《 360°》主持,直到去年尾憑一首《原來她不夠愛我》爆出,成為「大滿貫新人王」,人氣爆燈。

大台用得唔嘥,拍劇機會接踵而來。在有份參演的新劇《殭》,坤哥雖然冇王浩信弗爆身材,一樣夠膽剝衫剝褲,著孖煙囱上陣,裸俾你睇搶收視,唔介意將自己肥肉同觀眾開心 share,傻戇形象,成功搶鏡。

「無論以前,抑或而家紅咗,坤哥從來冇揀 job,其實『星娛樂』都有提出過,叫佢同無綫傾吓,係咪唔好做咁多騎呢角色;但坤哥好知道自己定位,覺得公司而家俾咗好多機會佢,最主要係安排多咗唱歌,加上坤哥覺得觀眾鍾意嘅,佢更加要做多啲,咁先唔會倒自己米。公司而家仲 plan緊,幫坤哥度身搞個真人騷節目!」一名無綫人說。

未紅前,坤哥在《愛•回家》中,已經試過賣肉。

坤哥除剩孖煙囪上陣,晒肉搶收視。

拍劇日接夜,陸永連陪老婆都冇時間。

同又南再跑街

至於組合農夫( C君、陸永),去年與 Do姐鄭裕玲合作旅遊節目《 Do姐去 Shopping》,成功人氣反彈,工作量倍增。

其中陸永繼《 Do姐去 Shopping》後,緊接有黃金時間出街的《殭》,劇中幾乎有謝安琪就有佢,戲份不少。

「監製就係覺得陸永有喜劇感,所以點名搵佢,為咗呢套劇,佢埋位兩個月已經搵師傅練武,嚟緊仲會同又南跑街再谷吓!」劇組人員說。

之前 talk show、唱片、拍劇同步進行,完全冇時間陪屋企人,觀眾反應好,抵番晒!

去年憑《 Do姐去 Shopping》人氣反彈的農夫( C君、陸永),今年再孖住 Do姐在《 Do姐有問題》中大放笑彈。

捱咗五年,坤哥去年一曲爆紅,在叱咤頒獎禮中更越級挑戰,成為「我最喜愛男歌手」。

在台慶扮「人肉棋子」,當時有唔少網民都戥連對白都冇一句的坤哥不值。

坤哥早前在《 Sunday好戲王》中,同細細粒扮錫嘴,投入又玩得。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!