網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月28日 星期四

慳妹周慧敏 試足十對鞋 [壹週刊 - 1364] __,周慧敏,M1,

全程戴住口罩嘅周慧敏,現身太古廣場行名店。同你吟一吟慳妹周慧敏 試足十對鞋近年養尊處優,選擇性工作嘅Vivian周慧敏,寧願搵少啲,都要俾多啲時間陪老公倪震同屋企啲貓貓。八珍早幾日就撞到Vivian同女助手一齊去太古廣場MiuMiu買鞋,雖然身家豐厚,不過周慧敏多年來都無甩到慳妹本色。今次慳妹行名店,絕對唔係亂fing錢㗎!全程戴罩嘅佢,入到MiuMiu,已經不斷攞唔同款嘅鞋試上腳,sales姐姐 ...


全程戴住口罩嘅周慧敏,現身太古廣場行名店。

同你吟一吟

慳妹周慧敏 試足十對鞋

近年養尊處優,選擇性工作嘅 Vivian周慧敏,寧願搵少啲,都要俾多啲時間陪老公倪震同屋企啲貓貓。

八珍早幾日就撞到 Vivian同女助手一齊去太古廣場 Miu Miu買鞋,雖然身家豐厚,不過周慧敏多年來都無甩到慳妹本色。今次慳妹行名店,絕對唔係亂 fing錢㗎!全程戴罩嘅佢,入到 Miu Miu,已經不斷攞唔同款嘅鞋試上腳, sales姐姐就服侍周到,仲招呼埋佢入試身室慢慢試,唔使俾其他客人眼望望。話晒係慳妹,試足十幾對鞋,搞咗成粒鐘,先扑槌買!呢單生意唔易做㗎!

慳妹行名店,喺鞋店試足成粒鐘先揀啱扑槌買。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!