網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月19日 星期二

上節目爆16歲失身 梁烈唯解畫只係春夢 __,梁烈唯,

唯唯,你咁講即係有心矇糊視線啫!藝員梁烈唯在星期日晚出街的節目《男人食堂》被黃宗澤及許紹雄逼供追問失身年齡,最後尷尬自爆16歲失身:「好似係16歲,唔記得喇,好模糊。」許紹雄即抵死說:「係有心定唔覺意?係咪落緊傾盆大雨?」梁烈唯說:「係一個偶然嘅機會,好似真係落雨,收到個電話就過咗去喇。」梁烈唯及後接受《東網》電話訪問時,回應16歲失身一事時表示:「真係真㗎,但唔係真實發生,只係一個夢,大家唔好咁 ...


唯唯,你咁講即係有心矇糊視線啫!

藝員梁烈唯在星期日晚出街的節目《男人食堂》被黃宗澤及許紹雄逼供追問失身年齡,最後尷尬自爆16歲失身:「好似係16歲,唔記得喇,好模糊。」許紹雄即抵死說:「係有心定唔覺意?係咪落緊傾盆大雨?」梁烈唯說:「係一個偶然嘅機會,好似真係落雨,收到個電話就過咗去喇。」

梁烈唯及後接受《東網》電話訪問時,回應16歲失身一事時表示:「真係真㗎,但唔係真實發生,只係一個夢,大家唔好咁緊張。(有冇同老婆講過?)唔記得有冇同老婆講過,但好多朋友都知,因為好深刻,16歲年青人,第一次發呢啲春夢。(夢入面嘅女仔係邊個?)唔係好知事主係邊個,但感覺一定靚,細個自己好鍾意徐若瑄,外型係似,但個樣就唔知,嗰啲年紀發呢啲夢好正常,發完梗係第一時間分享,件事好青春。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!