掃呢頁CODE去手機

2016年4月4日 星期一

金像獎2016:50歲劉嘉玲霸氣靚絕紅地氈 __,金像獎,劉嘉玲,嘉玲,

一眾女星係金像獎中爭奇鬥艷,為咗令大家更了解當中嘅優勝劣敗,請嚟星級形象指導郭慶彬為大家逐一點評。next1/1pre郭慶彬:「好有霸氣同壓台感,彰顯到巨星光芒,個淺藍色好舒服好靚,裙上好多細節好靚,一眼睇唔晒,好得體,好啱紅地氈,好尊重場合,着得好高貴好靚,似一隻雀咁靚,係全場最靚。」裙:AtelierVersace高級訂製服next1/1pre郭慶彬:「着得佢好老氣,有少少刻意賣弄性感嘅感覺, ...


一眾女星係金像獎中爭奇鬥艷,為咗令大家更了解當中嘅優勝劣敗,請嚟星級形象指導郭慶彬為大家逐一點評。

next 1/1 pre

郭慶彬:「好有霸氣同壓台感,彰顯到巨星光芒,個淺藍色好舒服好靚,裙上好多細節好靚,一眼睇唔晒,好得體,好啱紅地氈,好尊重場合,着得好高貴好靚,似一隻雀咁靚,係全場最靚。」裙:Atelier Versace 高級訂製服

next 1/1 pre

郭慶彬:「着得佢好老氣,有少少刻意賣弄性感嘅感覺,好似着咗內衣褲上面加條喱士布喺上面咁!」

next 1/1 pre

「條裙好靚,真係多吋脂肪都着唔起,佢纖瘦嘅身形着出性感爆燈程度,但側身睇,原來女神都有缺點,佢大腿同小腿有啲粗,但整體都靚,個造型搏晒命,令大家都好奇佢有冇着內褲,係紅地氈最性感。」裙: Versus Versace

next 1/1 pre

郭慶彬:「個Look幾靚,佢條裙嘅透視程度好高,演繹出若隱若現嘅性感,加埋露背好誘人,性感得嚟又高貴,金色好搶眼,而且好襯佢嘅古銅膚色,成個美人魚公主咁,不過佢個妝如果化淡啲,唔好咁濃會仲靚。」晚裝:Stello 首飾:伯爵

next 1/1 pre

表演嘉賓湯加文谷出「湯碗胸」,相當性感。

next 1/1 pre

郭慶彬:「套衫好似泰國出嫁服飾,但太過浮誇,好論盡,好似十世未去過頒獎禮咁,仲要Set埋個頭,好老土及好娘。」

next 1/1 pre

蔡潔以低胸裝上陣,叫人眼前一亮。

next 1/1 pre

張學友與林嘉欣齊奪「最佳衣着」,連他們都感愕然。

next 1/1 pre

蔡思貝同樣選以透視裝示人,未能突圍成功。

next 1/1 pre

美魔女趙雅芝獲郭慶彬讚:「好sharp好靚,着出復古矜貴感覺。」

next 1/1 pre

星級形象指導郭慶彬。

next 1/1 pre

金像獎頒獎禮紅地氈是女星爭妍鬥麗之地,角逐最佳女配角的文詠珊最搏,戰衣設計幾乎裸晒右半身,只靠兩個鐵扣繫着,性感達噴血程度,與薛凱琪的中門大開可謂分庭抗禮。本報請來星級形象指導郭慶彬評衫,雖然文詠珊夠性感,但講到着得靚,始終不敵紅地氈高手劉嘉玲及名模周汶錡!

一眾女星於本屆電影金像獎紅地氈上爭妍鬥麗,大部分都「透視誘惑」,事先預告「從未試過咁性感」的文詠珊(JM),昨晚果然不負眾望,以一身黑色右邊身「半祼」晚裝亮相,大露背、騷長腿,右臀臀形更若隱若現,甫現身即令全場嘩然,JM受訪時自稱沒有穿內褲,但據知其晚裝配以內置底褲保護「最後防線」,不時側身任影的JM說:「戲裏面我係冷血殺手,呢身可謂連戲戲服。」鮮有性感的薛凱琪以超低胸金色喱士透視裝亮相,而劉嘉玲則以露背湖水藍雪紡晚裝現身,高貴而略帶性感,她表示要為首次當司儀的好友劉青雲打氣。

Poyd離罩:設計係咁

後起之秀如《踏血尋梅》的蔡潔、任表演嘉賓的湯加文,及泰籍變性人Poyd,不約而同「胸」狠亮相,Poyd更被發現有「離罩」之嫌,她受訪時說:「件衫設計係咁。(即係易走光?)知道好危險,都有Check清楚先嚟。」而蔡思貝亦以黃色透視裝「應戰」。

學友嘉欣奪「最佳衣着」

身為是晚「最佳衣着」評委的周汶錡不讓眾女星專美,以肉色晚裝亮相,盡騷白滑玉背及長腿吸睛,她談評審標準時說:「最緊要係嗰身打扮行出嚟令人嘩嘩聲。」最終由張學友及林嘉欣獲得「最佳衣着」獎,賽果可謂出人意表,尤其嘉欣竟成功揮低「半裸」文詠珊!當劉青雲宣布賽果時,連兩位得獎者亦感愕然。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!