掃呢頁CODE去手機

2016年4月29日 星期五

地產:3字頭住無敵海景? 5張圖孖你睇最平價 __,

後生仔有邊個唔想有個日日對住無敵海景嘅安樂窩,但若然自問唔屬於「人生勝利組」,即係冇個富爸爸,同你畀首期兼供間海景戶的話,想日日返屋企對個全海景,就一定要靠自己。其實,就算冇「父幹」,想平住海景樓都唔會係好「離地」啫!除咗要努力儲首期,識得入手亦係重點。青山公路及屯門碼頭一帶公認係全港最平價海景盤集中地。睇晒5張圖,就可以一次過了解呢啲至平海景盤嘅入手價。睇完就會即刻講句「我都做得到」啦!講到銀碼 ...


後生仔有邊個唔想有個日日對住無敵海景嘅安樂窩,但若然自問唔屬於「人生勝利組」,即係冇個富爸爸,同你畀首期兼供間海景戶的話,想日日返屋企對個全海景,就一定要靠自己。其實,就算冇「父幹」,想平住海景樓都唔會係好「離地」啫!除咗要努力儲首期,識得入手亦係重點。青山公路及屯門碼頭一帶公認係全港最平價海景盤集中地。睇晒5張圖,就可以一次過了解呢啲至平海景盤嘅入手價。睇完就會即刻講句「我都做得到」講到銀碼 ...


後生仔有邊個唔想有個日日對住無敵海景嘅安樂窩,但若然自問唔屬於「人生勝利組」,即係冇個富爸爸,同你畀首期兼供間海景戶的話,想日日返屋企對個全海景,就一定要靠自己。

其實,就算冇「父幹」,想平住海景樓都唔會係好「離地」啫!除咗要努力儲首期,識得入手亦係重點。青山公路及屯門碼頭一帶公認係全港最平價海景盤集中地。睇晒5張圖,就可以一次過了解呢啲至平海景盤嘅入手價。睇完就會即刻講句「我都做得到」

講到銀碼最平嘅海景盤,一定要提黃金海岸對出嘅龍珠島,四面環海,都幾有世外桃源Feel架。島內嘅龍珠島別墅最平3球有交易,不過只係開放式單位,實用面積280幾方呎,夠唔夠住就見仁見智喇。

不過,事先聲明,住得呢度就預咗位置隔涉,打工仔唔想返工遲到就要早啲出門口囉;仲有打風日子隨時有家歸不得,真係唔好唔注意呀。

「3字頭」海景盤仲可以揀位於青龍頭嘅豪景花園,背山面海,最貼海嘅1期提供飽覽無敵海景嘅2房盤,實用面積300幾方呎,而家最低消費330萬元,喺市區買個劏房盤都未必得,算唔算係窮人恩物呢?

若然Budget充裕啲,屯門碼頭一帶係另一個可考慮嘅位置。好似臨海嘅邁亞美海灣,除咗充滿度假氣息之外,行兩步有輕鐵站及商場,衣食住行算係方便。而家2房海景盤最平383萬元可做業主。

追求空間夠大嘅居所,就要放眼鄰近屯門嘅青山灣,呢帶樓價出名低水,最平可揀出入要行條斜路嘅海景花園,380萬元可買個2房海景戶,實用呎價只係6,500餘元,平通青山公路海景盤。個單位實用面積有近600方呎咁多,剩係個巨廳已大過唔少市區細單位。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!