掃呢頁CODE去手機

2016年4月7日 星期四

39歲敖嘉年封盤做老襯 加拿大秘婚 __,敖嘉年,

近期娛圈秘婚浪接浪,憑劇集《巾幗梟雄之義海豪情》中「排骨仔」一角彈出、現年39歲的敖嘉年,原來同樣已與圈外女友秘密結婚!入行多年的嘉年一直鮮有緋聞,他坦言明日是與太太相戀16周年紀念日,故大膽「洩蜜」爆出「升呢」

近期娛圈秘婚浪接浪,憑劇集《巾幗梟雄之義海豪情》中「排骨仔」一角彈出、現年39歲的敖嘉年,原來同樣已與圈外女友秘密結婚!入行多年的嘉年一直鮮有緋聞,他坦言明日是與太太相戀16周年紀念日,故大膽「洩蜜」爆出「升呢」人夫的好消息。從在外國拍攝的婚照所見,兩夫妻甚為合拍,雖然沒有十分親暱的舉動,但從嘉年拖到敖太玉手實一實,以及臉上流露的笑容,幸福之情不言而喻!加拿大低調圓婚作風低調的嘉年受訪時坦言,由拍 ...


人夫的好消息。

從在外國拍攝的婚照所見,兩夫妻甚為合拍,雖然沒有十分親暱的舉動,但從嘉年拖到敖太玉手實一實,以及臉上流露的笑容,幸福之情不言而喻!

加拿大低調圓婚

作風低調的嘉年受訪時坦言,由拍拖至結婚均被另一半下「封嘴令」:「太太喺外國長大,唔鍾意我講感情事,所以我好少提。(點求婚?)唔好講喇!(加拿大行婚禮?)冇圈內人嚟婚禮,淨係家人食餐飯。我哋唔係大富之家,唔需要搞大龍鳳。」提到明日是兩人相戀16周年,嘉年笑言平時愛遷就太太及送驚喜:「佢聽日都要開工。(畀咩驚喜佢?)我雖然唔太浪漫,但驚喜平時都會做。(點維繫感情?)遷就吓,都係我遷就佢多!」

生B順其自然

問到有否打算生BB?他坦言隨緣:「家人又冇催我哋,唔需要特別有呢個重擔。我媽仲話唔使生啦,好辛苦!我又冇咩所謂。(同太太設下目標日後生BB?)冇諗過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!