網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月16日 星期六

【當年玉女…晒雙下巴】黎明緋聞女友 39歲瀨戶朝香變幸福肥師奶 __,黎明,

日本女星瀨戶朝香曾經迷盡萬千少男,當年唔止吃香東洋藝能界,15年前同黎明合演港片《不死情謎》時都傳過緋聞,不過佢於07年閃嫁V6成員井之原快彥,現時育有一子一女,組織幸福家庭。瀨戶朝香目前專心相夫教子,過住富貴生活,一家四口住花費約2,100萬港元興建嘅豪宅,屋內包括花園及菜園,夫妻仲各自擁有名貴房車。瀨戶朝香囝囝於本月初入讚小學一年班,井之原百忙中都有抽空出席乖仔嘅入學典禮,夫妻當日執到正現身學 ...




其他影片:>>






日本女星瀨戶朝香曾經迷盡萬千少男,當年唔止吃香東洋藝能界,15年前同黎明合演港片《不死情謎》時都傳過緋聞,不過佢於07年閃嫁V6成員井之原快彥,現時育有一子一女,組織幸福家庭。瀨戶朝香目前專心相夫教子,過住富貴生活,一家四口住花費約2,100萬港元興建嘅豪宅,屋內包括花園及菜園,夫妻仲各自擁有名貴房車。瀨戶朝香囝囝於本月初入讚小學一年班,井之原百忙中都有抽空出席乖仔嘅入學典禮,夫妻當日執到正現身學校,面對在場嘅師生、家長都表現得笑容可掬。不過瀨戶朝香成為人妻之後,終於放低昔日做玉女keep住slim嘅包袱,是日見朝香為丈夫撐傘時,還不自覺地露出幸福雙下巴。家陣朝香專心做賢妻良母打理家頭細務,成個月冇更新網誌,上個月佢就以一身和服Look出席兒子嘅幼稚園畢業禮,不禁令人懷念其幕前演出。

瀨戶朝香初入行時曾經係少男殺手。 15年前同黎明合演香港電影《不死情謎》。
上月瀨戶朝香以一身和服Look出席兒子嘅幼稚園畢業禮。 今個月,瀨戶同丈夫出席囝囝入學禮時變咗肥師奶。
以下呢輯,係朝香快將成為人妻之前影嘅…
15年前的黎生,真係巧正。

鍾意就快D Share啦!