掃呢頁CODE去手機

2016年4月6日 星期三

禁果戀3】山聰入戲咀杏兒 超雲呷醋怒摑十巴 __,杏兒,陳山聰,山聰,超雲,胡杏兒,

陳山聰諗起同何超雲一段情,相當痛苦,過咗去就當然唔想再提起。話說何家千金真係有啲小姐性格,何超雲早年見到愛郎喺《萬凰之王》入晒戲,相當落力啜爆胡杏兒,正常女仔見自己男友咁都會唔好受,結果,佢嘅唔好受,轉化為十巴,狠狠落喺陳山聰嘅面上,好彩唔係當街當巷,而係喺屋企。打者愛也,怒摑十巴,證明何超雲當時真係好愛對方,所以佢主動提出「唔再局限對方工作性質」作箍煲條件,親熱戲亦照拍可也,被最大自由度對方,為 ...




陳山聰諗起同何超雲一段情,相當痛苦,過咗去就當然唔想再提起。

話說何家千金真係有啲小姐性格,何超雲早年見到愛郎喺《萬凰之王》入晒戲,相當落力啜爆胡杏兒,正常女仔見自己男友咁都會唔好受,結果,佢嘅唔好受,轉化為十巴,狠狠落喺陳山聰嘅面上,好彩唔係當街當巷,而係喺屋企。

打者愛也,怒摑十巴,證明何超雲當時真係好愛對方,所以佢主動提出「唔再局限對方工作性質」作箍煲條件,親熱戲亦照拍可也,被最大自由度對方,為嘅只係愛郎返自己身邊。

反觀陳山聰現任女友Apple,對男友十分信任,雖然傳出男友力追《潮流教主》嘅李佳芯,日前出席公開活動亦全部女拍檔,不過陳山聰都係為咗保護愛苗咋!

鍾意就快D Share啦!