網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月24日 星期日

【41歲‧34C】人民幣威力?林志玲又露乳 東莞行內衣騷 __,志玲,底衫褲,內衣,人民幣,林志玲,

如果釣魚島是中國的。蒼井空是世界的。咁林志玲呢?是台灣的?錯。林志玲,係大陸的。41歲台灣第一名模林志玲(Chiling),噚晚去咗東莞出席一個時尚內衣騷,佢係代表佢代言嘅內衣品牌行騷,擁有34C圍嘅Chiling著住一套黑色低胸短裙配上金色配飾現身,加上閃閃魚網絲襪,真係Chiling一出,誰「乳」爭風,全場觀眾都嘩然!之後Chiling換上一套紅色紗裙壓軸出嚟謝幕,上圍同樣迫爆,真係心血少啲都 ...




其他影片:>>






如果釣魚島是中國的。

蒼井空是世界的。

咁林志玲呢?是台灣的?

錯。林志玲,係大陸的。41歲台灣第一名模林志玲(Chiling),噚晚去咗東莞出席一個時尚內衣騷,佢係代表佢代言嘅內衣品牌行騷,擁有34C圍嘅Chiling著住一套黑色低胸短裙配上金色配飾現身,加上閃閃魚網絲襪,真係Chiling一出,誰「乳」爭風,全場觀眾都嘩然!之後Chiling換上一套紅色紗裙壓軸出嚟謝幕,上圍同樣迫爆,真係心血少啲都唔得掂呀!有網民就話,Chiling出場,連同場行騷嘅環球小姐都被比下去啦,仲大讚「志玲姐姐壓軸出場簡直美到沒朋友!」志玲姐姐晒乳為自家品牌sell內衣,好正常。但志玲姐姐去大陸參加綜藝節目《花樣姐姐》開始,已經樂意地露完又露。節目製作團隊用盡不同名目,就係想志玲姐姐露佢一露條事業線咁啫……人仔力量,果然係勁。

Chiling替自己代言嘅內衣品牌行騷。
有網民話佢同啲環球小姐一齊行騷,將啲環姐都比下去。
嘩~小心流鼻血呀!
今日志玲姐姐又出動宣傳了 上月《花樣姐姐》第二季,飛到墨西哥拍外景。水波與C乳,完美交流搖動。 又係《花樣姐姐》,去年攝於土耳其外景。
人仔威力

鍾意就快D Share啦!