掃呢頁CODE去手機

2016年4月15日 星期五

柏安妮:撼49歲溫碧霞 網民撐50歲無添加柏安妮 __,柏安妮,溫碧霞,

兩大昔日美人大對決,亦都各有支持者。八十年代女神真係多不勝數,當中溫碧霞到依家仍非常活躍,已經係49歲嘅佢,直情不斷逆齡生長,仲贏得美魔女之名!網民擔心健康美魔女溫碧霞尋晚約埋另一位八十年代女神柏安妮齊齊飯叙,同場仲有阮兆祥個孖生細妹盧覓雪!已經退隱幕前多年、現為兒童職業治療師嘅柏安妮,今年雖然已經五十歲,但係「美人底」依然喺度,身形仲都幾弗吓,不過由於佢臉色有啲差,即時惹嚟網民擔心佢健康有問題。 ...


兩大昔日美人大對決,亦都各有支持者。

八十年代女神真係多不勝數,當中溫碧霞到依家仍非常活躍,已經係49歲嘅佢,直情不斷逆齡生長,仲贏得美魔女之名!

網民擔心健康

美魔女溫碧霞尋晚約埋另一位八十年代女神柏安妮齊齊飯叙,同場仲有阮兆祥個孖生細妹盧覓雪!已經退隱幕前多年、現為兒童職業治療師嘅柏安妮,今年雖然已經五十歲,但係「美人底」依然喺度,身形仲都幾弗吓,不過由於佢臉色有啲差,即時惹嚟網民擔心佢健康有問題。

不過網民擔心還擔心,佢哋都激讚柏安妮勇者毋懼,夠膽同化晒妝嘅美魔女溫碧霞合照。又話素顏上陣嘅柏安尼,雖然明顯有雀班,但勝在無添加,仲話佢夠pure夠true,又話好掛住佢,非常希望柏安妮重出江湖咁話。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!