掃呢頁CODE去手機

2016年4月20日 星期三

【廿年冇老過】 55歲黑木瞳回春 拍鈴木保奈美扮30幾歲 __,鈴木保奈美,保奈美,

【短片】【廿年冇老過】55歲黑木瞳回春拍鈴木保奈美扮30幾歲2016-04-2008:30:00HKT日本女星黑木瞳出名駐顏有術,已經55歲嘅佢到今時今日都仲係好省鏡,最近喺夥拍鈴木保奈美嘅NHK劇集《討厭的女人》中,黑木瞳就算扮成30幾歲都頗有說服力。黑木瞳拍住役所廣司嘅代表作電影《失樂園》下年就20周年,黑木瞳今次為《討厭的女人》飾演律師,由37歲演到57歲,日前已播出大結局,觀眾都大讚黑木瞳 ...


【短片】【廿年冇老過】 55歲黑木瞳回春 拍鈴木保奈美扮30幾歲

2016-04-20 08:30:00 HKT

日本女星黑木瞳出名駐顏有術,已經55歲嘅佢到今時今日都仲係好省鏡,最近喺夥拍鈴木保奈美嘅NHK劇集《討厭的女人》中,黑木瞳就算扮成30幾歲都頗有說服力。

黑木瞳拍住役所廣司嘅代表作電影《失樂園》下年就20周年,黑木瞳今次為《討厭的女人》飾演律師,由37歲演到57歲,日前已播出大結局,觀眾都大讚黑木瞳多年來都美艷如昔。黑木瞳同劇仲有《東京愛的故事》女星鈴木保奈美,現年49歲嘅保奈美比黑木瞳後生幾年,但喺劇中扮演30多歲就有啲吃力,相反黑木瞳就毫不遜於拍檔,網民形容佢係「55歲之奇跡」!

《討厭的女人》劇集已經播完,不過電影版就會緊接6月上映,主角就換來吉田羊拍住木村住乃,而黑木瞳就會升呢做導演,係佢入行35年來首次執導。





《失樂園》就快20周年



黑木瞳最近做埋導演



鈴木保奈美





黑木瞳於新劇由37歲開始演起



演到57歲



日劇版《討厭的女人》



電影版《討厭的女人》


鍾意就快D Share啦!