網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月5日 星期二

【入紙排期】6月成婚 31歲Miki嫁永安太子爺:多謝關心 __,Miki,楊愛瑾,

鄧麗欣(Stephy)同方力申嘅十年童話幻滅,另一餅碎女楊愛瑾(Miki)就力抗七年之癢,正式入紙同拍拖七年嘅永安太子郭永淳結婚。今日本報喺香港婚姻登記署發現,Miki同郭永淳係上個月31日,已入紙排期,然而兩人並未喺擬結婚通知書上填上任何職業,但兩個人嘅通訊地址就一樣。Miki回應說:「多謝關心!一般程序啦!到適當時候再同大家分享。」之後追問佢會唔會喺香港擺酒,同會唔會叫幾個老友(Stephy、 ...


鄧麗欣(Stephy)同方力申嘅十年童話幻滅,另一餅碎女楊愛瑾(Miki)就力抗七年之癢,正式入紙同拍拖七年嘅永安太子郭永淳結婚。今日本報喺香港婚姻登記署發現,Miki同郭永淳係上個月31日,已入紙排期,然而兩人並未喺擬結婚通知書上填上任何職業,但兩個人嘅通訊地址就一樣。Miki回應說:「多謝關心!一般程序到適當時候再同大家分享。」之後追問佢會唔會喺香港擺酒,同會唔會叫幾個老友(Stephy、 ...


鄧麗欣(Stephy)同方力申嘅十年童話幻滅,另一餅碎女楊愛瑾(Miki)就力抗七年之癢,正式入紙同拍拖七年嘅永安太子郭永淳結婚。今日本報喺香港婚姻登記署發現,Miki同郭永淳係上個月31日,已入紙排期,然而兩人並未喺擬結婚通知書上填上任何職業,但兩個人嘅通訊地址就一樣。Miki回應說:「多謝關心!一般程序到適當時候再同大家分享。」之後追問佢會唔會喺香港擺酒,同會唔會叫幾個老友(Stephy、Kary同區文詩)做姊妹?佢就Whatsapp留言回覆話:「遲啲再講」跟手再補兩隻掩住口嘅馬騮公仔。吳雨霏(Kary)被問到送甚麼禮物給Miki?佢透過短訊回覆:「未諗啊!祝福兩位白頭到老,相親相愛,快點生bb。」消息指兩人將於6月先在香港擺酒,之後再到外地舉行西式婚宴,Kary、區文詩同媒人側田都會出席,區文詩昨在電話說:「我哋冇乜嘢要負責,佢又冇姐妺團,我哋人到就得。」剛分手的鄧麗欣透過短訊回覆,將會出席Miki嘅婚禮:「祝佢哋幸福快樂!」今年31歲嘅Miki早在今年2月元宵佳節嘅時候,就公佈咗今年6月會同郭永淳結婚。其實佢哋呢段愛情,真係飽歷風雨。二人認識初期,礙於男方有老婆伍智恆,一度令Miki背上第三者之罪名,二人相戀7年,終於排除萬難,修成正果,喺去年Miki生日,郭永淳帶佢到冰島和芬蘭睇北極光,喺芬蘭嘅漫天風雪下跪求婚成功。上月31日,佢哋正式入紙申請結婚,認真值得恭賀。

Miki與郭永淳係上月31日,入紙結婚。 Miki與另三餅女Stephy、吳雨霏同區文詩,非常老友。 楊愛瑾
今早Miki喺ig度貼上準備坐直昇機相。 Miki為咗有完美身段結婚,已經不斷操練。 四餅女之中,最快結婚的是Kary。
Stephy剛與小方分手,未知佢仲有無心情出席Miki婚禮。 郭永淳喺北極光見證下,向Miki求婚成功。 Miki與郭永淳的戀情飽受壓力,至近年才正式見光。

鍾意就快D Share啦!