掃呢頁CODE去手機

2016年4月23日 星期六

【70後至識嘅白兔仔】「唔識老」魏綺清生咗五個 大學畢業㖭喇! __,

有幾多人記得白兔仔魏綺清?如果舉手話記得,就洩露了年齡的秘密喇。魏綺清在維基的資料亦相當有限,如下:「香港電台節目主持人及歌手,曾於1987年簽約百代唱片(香港)成為歌手,後來因故退出樂壇及移民加拿大,2004年在加拿大再次擔任電台節目主持。」年齡不詳。其實佢有拍過早前重播嘅無綫劇集《誓不低頭》,喺法庭戲內坐喺劉美娟旁邊。睇番佢微博,原來佢都拍過好多大台劇。魏綺清一把靚聲吸納不少聽眾,88年出過隻 ...


有幾多人記得白兔仔魏綺清?如果舉手話記得,就洩露了年齡的秘密喇。魏綺清在維基的資料亦相當有限,如下:「香港電台節目主持人及歌手,曾於1987年簽約百代唱片 (香港)成為歌手,後來因故退出樂壇及移民加拿大,2004年在加拿大再次擔任電台節目主持。」年齡不詳。其實佢有拍過早前重播嘅無綫劇集《誓不低頭》,喺法庭戲內坐喺劉美娟旁邊。睇番佢微博,原來佢都拍過好多大台劇。魏綺清一把靚聲吸納不少聽眾,88年出過隻大碟叫《尋夢園》,上KKBOX都有得聽0架!正如鄧英敏所講,今晚EYT團聚聯歡,請來了已移居加拿大多年的魏綺清回來做司儀,她說:「之前都有返嚟香港旅行嘅,但撞唔啱呢啲咁大型嘅活動。以前都有做過商台,但每年聚會又係參加唔到。今年自己生日返嚟香港,鄧英敏嗌我過嚟。」談到近況,她稱依家在外國仍有做電台同電視台工作,其中包括洛杉磯同三藩市嘅電台開咪,可以喺屋企錄定音,再Send去電台,非常方便。那可考慮返港工作?魏綺清笑謂:「都得0架,因為仔女都大晒,可以甩身返香港喇。」原來佢已經有五個仔女,其中一個女出年畢業,阿仔就今年大學畢業喇!

呢隻碟你有冇? 《誓不低頭》有佢
那些年! 典型80年代化妝 招牌兔仔牙
有啲似車婉婉…定車婉婉似佢? 索! 粗眉,留海,當年的少女風。
呢張係今晚
應鄧英敏之邀今晚擔任EYT聚會司儀,仲大方同大家分享女兒靚相呢。

鍾意就快D Share啦!