網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月20日 星期三

【一個揸波子一個揸Audi】余文樂周柏豪為女反目三年 尚興破冰 __,柏豪,余文樂,周柏豪,

余文樂同周柏豪,唔係唔friend嘅咩?拿,今次唔關KobeBryant事,唔係曲線嘅。話說余文樂早年組成橫洲工業,仲搵埋周柏豪加盟,不過有傳2013年柏豪背住佢嘅I.T.買手女友Stephanie、偷嗒隊友阿妹,令余文樂都睇唔過眼,仲踢埋周柏豪出隊。唔止咁,當時直頭係傳余文樂號召球隊班兄弟同柏豪割蓆,就連橫洲工業fullteam上陣拍廣告,栢豪都冇份。其實唔止咁,曾經同周柏豪傳過緋聞嘅吳雨霏,之 ...


余文樂同周柏豪,唔係唔friend嘅咩?拿,今次唔關Kobe Bryant事,唔係曲線嘅。話說余文樂早年組成橫洲工業,仲搵埋周柏豪加盟,不過有傳2013年柏豪背住佢嘅I.T.買手女友Stephanie、偷嗒隊友阿妹,令余文樂都睇唔過眼,仲踢埋周柏豪出隊。唔止咁,當時直頭係傳余文樂號召球隊班兄弟同柏豪割蓆,就連橫洲工業full team上陣拍廣告,栢豪都冇份。其實唔止咁,曾經同周柏豪傳過緋聞嘅吳雨霏,之後同余文樂拍拖,有指兩兄弟試過為爭女而不和。當然,依家Kary都成為人妻,柏豪同女友感情穩定,係爭在余文樂唔知點啫……唔覺唔覺,原來余文樂同周柏豪自從2013年之後,真係冇再合照過。以為佢哋積怨多年,只可以話「少年你太年輕了」,呢個世界冇永遠嘅敵人,原來佢哋已經破咗冰,噚晚8點幾喺上環尚興門口泊咗兩架靚車,一眼睇得出其中一架就係余文樂今年2月先出牌嘅新波子,而另一架就係周柏豪嘅Audi,柏豪BB仲俾人抄咗牌o添!10點左右佢哋同3位男士離開,仲互相道別,柏豪BB見到記者影相仲主動打招呼,而余文樂就一支箭衝去攞車!

余文樂揸波子,身份象徵 柏豪揸Audi 噚晚橫州工業re-u (ig圖片)
食到10點就飽飽 Hi!柏豪
佢哋當年好friend(資料圖片) 仲一齊喺橫洲工業打波o添(資料圖片)
不過就有傳周柏豪偷嗒隊友阿妹,而被踢出隊(資料圖片) 之前有傳吳雨霏同周柏豪撻著(資料圖片) 但吳雨霏又同過余文樂拍拖…(資料圖片)
2014年之前,柏豪同余文樂真係好friend 0架。(資料圖片) 唔止一齊捧盃(資料圖片) 一齊拍廣告(資料圖片)
仲一齊睇車添! (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!