掃呢頁CODE去手機

2016年4月24日 星期日

宣萱:嬲爆!宣萱慘被亂過馬路抱B途人舉中指 __,宣萱,

宣萱慘被抱住BB亂過馬路嘅途人鬧爆兼舉中指,梗係搞到佢嬲嬲豬豬啦。藝人宣萱(Jessica)啱啱喺微博發文話自己揸車嘅時候遇到小插曲,事緣應該係佢揸車經過銅鑼灣,有個路人抱住個BB唔睇交通情況過馬路,之後仲要對當時揸緊車嘅佢破口大鬧同舉中指㖭!搞到宣萱都忍唔住嬲嬲豬喺微博話作為父母唔識以身作則,大家嘅下一代唔知點算,佢發文話:「抱着BB在銅鑼灣不看交通情況過馬路,還對開車的我破口大罵和出中指。作為 ...


宣萱慘被抱住BB亂過馬路嘅途人鬧爆兼舉中指,梗係搞到佢嬲嬲豬豬啦。

藝人宣萱(Jessica)啱啱喺微博發文話自己揸車嘅時候遇到小插曲,事緣應該係佢揸車經過銅鑼灣,有個路人抱住個BB唔睇交通情況過馬路,之後仲要對當時揸緊車嘅佢破口大鬧同舉中指㖭!

搞到宣萱都忍唔住嬲嬲豬喺微博話作為父母唔識以身作則,大家嘅下一代唔知點算,佢發文話:「抱着BB在銅鑼灣不看交通情況過馬路,還對開車的我破口大罵和出中指。作為父母的你們,不以身作則,我們的下一代怎麼辦?」而網民就留言提議佢當時應該報警,因為佢哋罔顧安全,亦都有好多網友留言力撐宣萱,話佢冇做錯!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!