掃呢頁CODE去手機

2016年4月20日 星期三

【百億千金的生活】翠如BB半夜晒鼓技 __,翠如,黃翠如,

究竟張相邊個操刀先,影得你咁型女,求解答。因為爸爸黃永華建築公司上市,而升呢做百億千金嘅黃翠如,對自己一夜間暴富就表現得好低調,點樣問佢都係封口唔多想答,而佢男朋友蕭正楠都因為咁而躍升為「十億駙馬」,佢早前就話:「多謝世伯畀翠如我。」真係要講句這些機會不是我的。搖身一變成富家女嘅翠如BB,生活冇因突然富貴而有改變,繼續佢一貫想要嘅生活,早前佢上載一張鼓棍相,公然與男友蕭正楠隔空打情罵俏,實行「藉着 ...


究竟張相邊個操刀先,影得你咁型女,求解答。

因為爸爸黃永華建築公司上市,而升呢做百億千金嘅黃翠如,對自己一夜間暴富就表現得好低調,點樣問佢都係封口唔多想答,而佢男朋友蕭正楠都因為咁而躍升為「十億駙馬」,佢早前就話:「多謝世伯畀翠如我。」真係要講句這些機會不是我的。

搖身一變成富家女嘅翠如BB,生活冇因突然富貴而有改變,繼續佢一貫想要嘅生活,早前佢上載一張鼓棍相,公然與男友蕭正楠隔空打情罵俏,實行「藉着鼓棍說愛你」,今日凌晨時分翠如BB又上載一張自己打鼓嘅型爆黑白相,留言話:「屬於我一個人的時刻。」網友們睇完張相都有個疑問,究竟張相係邊個同佢影㗎呢?相信答案都呼之欲出喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!