掃呢頁CODE去手機

2016年4月18日 星期一

佗B大解放!湯唯脹奶Deep V晒澎湃上圍 __,湯唯,

湯唯以DeepV連身裙現身新片首映。內地藝人湯唯現佗B約五個月,日前於香港出席活動時透露預產期於今年八、九月,懷孕後重近廿磅嘅佢,肥肚肥胸唔肥身,認真得天獨厚,湯唯昨日以一身DeepV連身裙,與吳秀波等人一同現身於北京清華大學舉行嘅新片首映禮,明顯脹奶嘅佢上圍澎湃,非常搶鏡!問到佢懷孕後嘅感受,佢話自己佗B之後變咗隻熊貓咁,留言:「我都快成熊貓了,因為我本身就是一個愛運動,也挺大大喇喇的人,基本上 ...


湯唯以Deep V連身裙現身新片首映。

內地藝人湯唯現佗B約五個月,日前於香港出席活動時透露預產期於今年八、九月,懷孕後重近廿磅嘅佢,肥肚肥胸唔肥身,認真得天獨厚,湯唯昨日以一身Deep V連身裙,與吳秀波等人一同現身於北京清華大學舉行嘅新片首映禮,明顯脹奶嘅佢上圍澎湃,非常搶鏡!問到佢懷孕後嘅感受,佢話自己佗B之後變咗隻熊貓咁,留言:「我都快成熊貓了,因為我本身就是一個愛運動,也挺大大喇喇的人,基本上所有人都在追着跑,我總是走得最快的那一個,我覺得很好的經歷(懷孕),就好像演戲,就像生活當中每一件事情,我們在經歷着,都成為我們的一個財富吧。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!