網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月19日 星期二

徐子珊「胸」狠 坤坤嚇窒秒刪慶生相 __,慶生,徐子珊,子珊,

坤坤26歲生日,徐子珊晒「胸」器拎住個蛋糕幫坤坤慶祝生日,坤坤認真有艷福。今日係吳業坤(坤坤)嘅26歲生日大日子,話明係2016年新人王,同佢慶祝生日嘅人就緊係唔同啲,慶祝方法都唔同啲!啱啱坤坤就喺instagram上載咗張徐子珊(Kate)拎住個蛋糕幫佢慶祝生日嘅相,有靚女同佢慶祝呢個都未係重點,重點係Kate着住一件超低胸晚裝大晒3吋長事業線捧住生日蛋糕嘟嘴嘅相,果然係坤坤先有咁嘅福利!佢仲好 ...


坤坤26歲生日,徐子珊晒「胸」器拎住個蛋糕幫坤坤慶祝生日,坤坤認真有艷福。

今日係吳業坤(坤坤)嘅26歲生日大日子,話明係2016年新人王,同佢慶祝生日嘅人就緊係唔同啲,慶祝方法都唔同啲!

啱啱坤坤就喺instagram上載咗張徐子珊(Kate)拎住個蛋糕幫佢慶祝生日嘅相,有靚女同佢慶祝呢個都未係重點,重點係Kate着住一件超低胸晚裝大晒3吋長事業線捧住生日蛋糕嘟嘴嘅相,果然係坤坤先有咁嘅福利!佢仲好風騷咁留言話:「我個蛋糕靚唔靚?」

網民留言話坤坤

不過,就有網民話坤坤:「你係咪嫌自己唔夠多緋聞!」搞到佢都嚇親,秒速就刪除咗張相,到底係點解呢?過咗一陣之後,坤坤就再甫一張佢同Kate捧住生日蛋糕嘅相,仲嘟嘴作狀錫坤坤㖭,認真Sweet爆!

坤坤接受《東網》訪問時就話:「其實啱啱係劇組台前幕後一齊慶祝。(點解刪除原來張相?)諗諗吓覺得太激啦,超過2A呀!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!