網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年4月5日 星期二

《十年》拎最佳電影惹爭議 業界唔撐 __,十年,

好多電影人都唔撐呀!next1/1pre方平話有睇過《十年》,覺得似電影版《鏗鏘集》。next1/1pre劉偉強(中)話「最佳電影」係講專業同全面。next1/1pre黃百鳴(右)講到明覺得唔公平。next1/1pre林小明話香港電影唔知應該點繼續落去。next1/1pre本屆電影金像奬曲終人散,「最佳電影」由講述中港矛盾為骨幹的《十年》奪得,賽果惹來激烈爭議。金像獎主席爾冬陞(小寶)事後出席大會 ...


好多電影人都唔撐呀!

next 1/1 pre

方平話有睇過《十年》,覺得似電影版《鏗鏘集》。

next 1/1 pre

劉偉強(中)話「最佳電影」係講專業同全面。

next 1/1 pre

黃百鳴(右)講到明覺得唔公平。

next 1/1 pre

林小明話香港電影唔知應該點繼續落去。

next 1/1 pre

本屆電影金像奬曲終人散,「最佳電影」由講述中港矛盾為骨幹的《十年》奪得,賽果惹來激烈爭議。金像獎主席爾冬陞(小寶)事後出席大會慶功宴,直言覺得投票者情緒主導一切,更表示《十》片製作可能未達標,今次得獎乃因評審欣賞製作人的大膽,故予以鼓勵,更說:「有啲人未睇過部戲都會去投票,呢啲唔係情緒係咩呢?我個人反對宗教或政治介入電影……倘若金像奬太政治化嘅話,我會辭職。」而清晨時分,小寶在微博與數百網民揭開「罵戰」,他直指有人腦殘,企圖將爾冬陞「洗白」,其微博一度遭全部刪除,未幾又恢復正常,事件耐人尋味。

金像奬唔見幾百萬贊助費

據悉《十》片得獎後,不少本港電影從業者恐怕日後中港電影投資合作會受影響,小寶身邊友人擔心其即將上畫的新片《三少爺的劍》將「首當其衝」。至於《十》片宣布入圍角逐「最佳電影」後,已令金像奬籌委頓失數百萬贊助費,如今成功「挑機」,知情人士擔心會引發「金像奬災難」﹕「唔知金像奬將來條路會點走喇?」昨晚完騷後,一眾在影圈有影響力的人士如電影公司老闆于冬等相約短敍,亦對賽果抱有疑問。

黃百鳴當場黑面

至於昨晚《十》片台前幕後上台領奬時,有指台下一眾電影人包括黃百鳴、林小明及方平等統統黑面。黃百鳴直說:「我係覺得唔公平,如果唔係畀面金像奬,我即刻走唔通仲留低拍掌咩?一套製作費只得50萬嘅戲,連佢本身嘅製作都覺得未達標,咁講係咪日後唔使認真製作,求其攞個有爭議嘅議題去開戲就得呢?電影唔係咁拍嘅。」方平則說:「我心目中嘅『最佳電影』,唔係《五個小孩的校長》就應該係《智取威虎山》,要講整體性同專業嘛!選民受情緒影響、非理性去投票,絕對有商榷餘地!我有睇過《十》片,覺得佢係電影版《鏗鏘集》囉!」

身為《五個小孩的校長》投資人的林小明對賽果感到失望:「太政治化喇!一小部分投票,唔代表大部分人嘅認同,咁樣好危險,香港電影唔知應該點繼續落去。」而身為香港導演會會長的劉偉強說:「《踏血尋梅》攞咗咁多個大奬,而『最佳電影』係講專業、全面嘅,照此推論係咪應該頒畀《踏》片呢?依家係有份投票嘅人情緒主導一切,我個人覺得電影唔應該涉及政治,所以除咗金像奬外,其他屬會都應該坐低開會傾吓。」吳思遠及洪祖星同樣也質疑《十》片得獎的應受性,前者狠批它等於「習作」,後者更大罵「黐線」,指賽果趕金像奬入絕路!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!