掃呢頁CODE去手機

2016年4月26日 星期二

提富二代新歡 苟芸慧怕醜揞面 __,富二代,苟芸慧,

提富二代新歡苟芸慧怕醜揞面1,061views│2016年04月26日唔好再問喇,人哋怕醜喇!可能人哋同湯臣集團富二代湯珈鋮十劃未有一撇,再講落去可能渣都冇得淨。富二代未食到,生活仍然要靠住自己先,雖然同無綫簽多1年短約,不過佢都預咗公司唔會俾咩佢做,不如自己接下散job仲做。由晏晝拍到晚飯時間,拍完唔想煩,直接同細佬同朋友喺商場食飯,下次唔知見唔見到湯珈鋮接放工呢? ...






  • 其他影片:>>






  • 提富二代新歡 苟芸慧怕醜揞面
  • 1,061 views│2016年04月26日
  • 唔好再問喇,人哋怕醜喇!

    可能人哋同湯臣集團富二代湯珈鋮十劃未有一撇,再講落去可能渣都冇得淨。

    富二代未食到,生活仍然要靠住自己先,雖然同無綫簽多1年短約,不過佢都預咗公司唔會俾咩佢做,不如自己接下散job仲做。

    由晏晝拍到晚飯時間,拍完唔想煩,直接同細佬同朋友喺商場食飯,下次唔知見唔見到湯珈鋮接放工呢?

    鍾意就快D Share啦!