掃呢頁CODE去手機

2016年4月4日 星期一

金燕玲:金燕玲多謝蘇施黃 全場拍掌歡呼! __,金燕玲,蘇施黃,

相信蘇施黃一定好開心。next1/1pre金燕玲好激動。next1/1pre喊到阿媽都唔認得。next1/1pre金燕玲話好記得今次攞獎呢部戲。next1/1pre佢仲不斷好多知己好友。next1/1pre包括蘇施黃。next1/1pre恭喜晒!next1/1pre金燕玲next1/1pre金燕玲next1/1pre金燕玲next1/1pre曾憑《地下情》與《人民英雄》奪「最佳女配角」的金燕玲,憑 ...


相信蘇施黃一定好開心。

next 1/1 pre

金燕玲好激動。

next 1/1 pre

喊到阿媽都唔認得。

next 1/1 pre

金燕玲話好記得今次攞獎呢部戲。

next 1/1 pre

佢仲不斷好多知己好友。

next 1/1 pre

包括蘇施黃。

next 1/1 pre

恭喜晒!

next 1/1 pre

金燕玲

next 1/1 pre

金燕玲

next 1/1 pre

金燕玲

next 1/1 pre

曾憑《地下情》與《人民英雄》奪「最佳女配角」的金燕玲,憑《踏血尋梅》第三度奪獎,金燕玲在台上語帶哽咽致謝,更數度落淚及手震震:「好多謝導演,有咁嘅勇氣同眼光去信任我哋,我拍咗戲幾廿年,拍過嘅戲有幾多唔記得,但今次我一定記得。可以拍呢部戲好幸運,要多謝評審同投我票嘅人,冇諗過呢個時刻會發生。我要多謝張叔平,大家幾廿年朋友,佢從來冇SAY NO過。我仲要多謝我個女、我個妹,關之琳,多謝大家,我好幸運!」而當她感謝紅顏知己蘇施黃時,台下頓時一片掌聲及歡呼聲,場面感人。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!