掃呢頁CODE去手機

2016年4月2日 星期六

黎燕珊張家瑩哭別亞視 __,張家瑩,亞視,黎燕珊,

黎燕珊、林韋辰、筱靖、張家瑩與寶珮如與《東網》觀眾分享當年黃金歲月,等待見證亞視安「熄」一刻。
黎燕珊張家瑩哭別亞視亞視昨晚終於熄機,正式走完近一個甲子的電視歲月。《東網》昨晚破天荒製作兩個特備節目直擊這歷史性一刻!更特別邀請幾位充滿代表性的亞視人物,包括首屆亞姐冠軍黎燕珊、2007年亞姐冠軍張家瑩、亞視金牌司儀林韋辰等,出席《東網》app及網頁直播的《告別亞視》,以及《東網》與《東網巨星》Facebook專頁直播的《直擊熄機》兩個特備節目,眾人看着亞視「壽終正寢」一刻,無不感慨萬千,黎燕珊 ...


黎燕珊張家瑩哭別亞視

亞視昨晚終於熄機,正式走完近一個甲子的電視歲月。《東網》昨晚破天荒製作兩個特備節目直擊這歷史性一刻!更特別邀請幾位充滿代表性的亞視人物,包括首屆亞姐冠軍黎燕珊、2007年亞姐冠軍張家瑩、亞視金牌司儀林韋辰等,出席《東網》app及網頁直播的《告別亞視》,以及《東網》與《東網巨星》Facebook專頁直播的《直擊熄機》兩個特備節目,眾人看着亞視「壽終正寢」一刻,無不感慨萬千,黎燕珊與張家瑩均哭成淚人。而事前盛傳會出現的「亞視告別卡」最終並冇出現,亞視在先藍色後雪花的畫面中,正式走完59年的電視台歲月。

《東網》app及網頁直播的《告別亞視》,以及《東網》與《東網巨星》Facebook專頁直播的《直擊熄機》兩個特備節目,與全港市民齊齊迎接亞視熄機一刻。1985年首屆亞洲小姐冠軍黎燕珊、前亞視金牌司儀林韋辰及前亞姐筱靖亮相《直擊熄機》,接受主播俞詠文及陳振安訪問,細訴亞視鮮為人知的往事。2007年亞姐冠軍張家瑩(Grace)更帶同價值三百萬港元的后冠到場,與效力亞視多年的寶珮如(Baby),在《告別亞視》中接受網民於Facebook即時提問,並在直播中即時作答,網民的有趣題目計有:亞姐選美有咩黑幕等。

即時回應網友提問

有網民問「喺亞視做會被人笑?」,Baby即時肯定亞視意義,她說:「我覺得係一個榮幸喎!冇亞視冇我寶珮如,公司畀好多機會我,之後一直喺亞視工作,電視台好有人情味,感覺好濃,諗番好似昨天發生嘅事咁。我當時老闆係林百欣,當時好慶幸公司有好多製作。」Grace亦說:「我同你一樣,冇亞視冇我張家瑩,亞視畀咗呢份大禮物我:后冠!我真係好愛亞視!記得當年經濟好,自己太無知,公司有私人飛機坐,就自覺原來做明星係咁,心花怒放!2008年經濟差,廣告少咗,待遇冇咁好,我經歷過幾個亞視朝代,八年四個老闆!」

黎燕珊不捨亞視,未熄機已忍不住落淚。
  • 黎燕珊不捨亞視,未熄機已忍不住落淚。
當見到亞視畫面變成雪花,寶珮如與張家瑩即刻兩行眼淚!
  • 當見到亞視畫面變成雪花,寶珮如與張家瑩即刻兩行眼淚!
張家瑩
  • 張家瑩
寶珮如
  • 寶珮如

亞視終於熄機,黎燕珊抹淚說:「真係好唔捨得,我媽咪都好唔捨得。」男子漢林韋辰亦講到眼紅紅,慨嘆亞視不應解散製作部:「呢個做法係錯嘅,即係冇自己資產,唔再製作即係唔需要咁多演員同工作人員,但個台冇嘢,變咗愈嚟愈輕。」筱靖則說:「心情好起伏,我臨尾鬧亞視鬧到畀人雪,我烈女嚟嘛!不嬲敢作敢言!想人記得亞視,我覺得應該做好自己,咁先係回饋亞視。」

林韋辰難忘陷「戰地」

期間,林韋辰憶述《今日睇真D》與無綫的良性競爭:「好似戰地記者咁!記者車隨時有背心,一見到有嘢就着上身走去拍,又試過導演打嚟話即刻要飛,幾好玩!亞視雖然冇乜錢,但大家都諗盡方法去做,變相逼到好多勁人出嚟。」

至於盛傳熄機前會出現的「亞視告別卡」,最終並冇出現,亞視只播出藍色畫面,接着就是雪花,約一分鐘後,畫面出現香港電台接棒畫面,並以中英文寫出:「歡迎收看港台電視31A 本台即將與數碼頻道港台電視31A同步播映」訊息。由於熄機事出突然,Grace與Baby見到亞視突然熄機不禁熱淚盈眶:「點解咁突然?」Grace則說:「我冇諗過自己會喊!」

文:影視組


鍾意就快D Share啦!