掃呢頁CODE去手機

2016年4月26日 星期二

走出分手傷痛 蕊蕊睇化晒:虛幻泡影 __,蕊蕊,陳蕊蕊,

蕊蕊引同唐詩《寄李儋元錫》中的一句世事茫茫難自料,來形容同金剛分手。藝人金剛接受《東網》記者專訪時,突然爆出同蕊蕊4月頭已經分咗手,未料有此一着嘅蕊蕊匿喺屋企避傳媒坦言感到十分困擾,而尋日受情重創嘅蕊蕊終於踏出曾同金剛同居的「愛巢」,不過個樣就好憔悴,及至到夜晚佢終於喺IG發長文交代分手一事。經過一晚沉澱,今午蕊蕊心情似乎開心番好多,坦言與金剛拍拖係「經一事長一智」,而回復單身的蕊蕊叫大家恭喜佢: ...


蕊蕊引同唐詩《寄李儋元錫》中的一句世事茫茫難自料,來形容同金剛分手。

藝人金剛接受《東網》記者專訪時,突然爆出同蕊蕊4月頭已經分咗手,未料有此一着嘅蕊蕊匿喺屋企避傳媒坦言感到十分困擾,而尋日受情重創嘅蕊蕊終於踏出曾同金剛同居的「愛巢」,不過個樣就好憔悴,及至到夜晚佢終於喺IG發長文交代分手一事。

經過一晚沉澱,今午蕊蕊心情似乎開心番好多,坦言與金剛拍拖係「經一事長一智」,而回復單身的蕊蕊叫大家恭喜佢:「經一事長一智。許多人和事就如同虛幻泡影,世事茫茫難自料。要變的誰也阻止不了,隨遇而安。還有我真的真的很好..... 大家不如恭喜我回復單身吧~~~也很享受現在的生活~~~」過咗無耐,蕊蕊又上載一張櫻花盛開嘅相,話:「其實分手啫~ 我又唔鍾意解釋啫~ 點解大家覺得好大件(事)咁~ 點都好啦多謝大家關心~ 感恩」睇嚟蕊蕊已經走出分手陰霾喇!而網友都留言力撐:「將來大把日子,大把好男人選擇,感恩每日都生存快活過日子就好滿足了。Support」、「下一個會更好」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!